بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: وزیر کشور باید به تکمیل پروژه های نیمه کاره شهری و روستایی زنجان توجه کند.

تدبیر24»علی وقف چی در نشست علنی امروز (سه شنبه 25 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: براساس اصل 64 قانون اساسی؛ در ارائه لایحه افزایش 40 کرسی نمایندگان کل کشور تسریع شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور افزود: توجه ویژه به وضعیت فرهنگیان الزامی است، بر همین اساس بهتر است دولت لایحه مساوی بودن حقوق برای کلیه افرادی که از بیت المال حقوق دریافت می کنند  را بر مبنای حقوق فرهنگیان به مجلس ارائه دهد تا پس از تصویب نمایندگان ثابت شود فرهنگیان اولین جایگاه را در کشور دارند.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: برای تکمیل سد مشمپا که آب شرب بیش از 230 روستا و شهرستان استان زنجان را تامین می کند، اقدامات لازم انجام شود.

وقف چی خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تکمیل پروژه سه راهی بنای- گیلوان- منجیل که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 82 است، تسریع شود؛ همچنین دو خطه نمودن راه آهن تهران- زنجان و تامین روشنایی اتوبان زنجان- قزوین از الزامات است.

وی خطاب به وزیر کشور بیان کرد: به مکلف نمودن مسئولان اجرایی استان زنجان در تکمیل پروژه های نیمه کاره عمرانی شهری و روستایی از جمله بازار زنجان توجه شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در پایان خطاب به وزیر ورزش و جوانان افزود: اقدامات لازم برای تکمیل استادیوم ورزشی و پیست دوچرخه سواری زنجان انجام شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها