بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
خبرگزاری اعماق به تازگی یک پیام ویدئویی از عامل حمله تروریستی اخیر در پاریس منتشر کرد که قبل از انجام عملیات ضبط شده بود.

تدبیر24»در بامداد 13 مِی یک حمله تروریستی در پاریس صورت گرفت که به دنبال آن یک نفر کشته و 8 نفر زخمی شدند.

بنا بر اظهارات شاهدان عینی مهاجم که با چاقو به سمت مردم حمله ور شده بود هنگام این اقدام هولناک شعار"الله اکبر" بر لب داشت. پس از محاصره او توسط پلیس، ماموران قصد داشتند وی را با شوکر برقی زنده بازداشت کنند که به دنبال مقاومت این شخص مجبور به شلیک سمت او شدند.

چند ساعت پس از وقوع این حادثه خونین، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله را به عهده گرفت و مشخص شد فرد مهاجم از سوی داعش برای این ماموریت گماشته شده بود.

اکنون خبرگزاری اعماق که اخبار این گروه تروریستی را منتشر می‌کند یک پیام ویدئویی از فرد مذکور با مفاهیمی چون بیعت با ابوبکر البغدادی، دعوت جهادگران به قیام علیه مردم، در صورت لزوم هجرت برای عملیات جهادگرانه و امید به پیروزی قریب الوقوع منتشر کرده که در ادامه قسمت کوتاهی از آن را مشاهده می‌کنید.

خلاصه ای از صحبتهای این تروریست که حمزه عظیموف نام داشته و متولد سال ۱۹۹۷ در چچن بوده به شرح زیر است:

به نام خدا

در این پیام ویدئویی با ابوبکر بغدادی بیعت می کنم و به تمام برداران مجاهدم در سوریه، عراق و تمام جهان می‌گویم که به امید خدا پیروزی نزدیک است، به شکر خدا برخلاف خواسته آن کفار که علیه ما هستند راه ما درست است و به خواست پروردگار اهدافمان را محقق می‌کنیم، این پیام را به برادرانی می‌دهم که هنوز روی زمین زنده هستند در آلمان، فرانسه و انگلستان و همچنین دیگر کشورها، دروغ کفار را باور نکنید که مدام در حال فریب شما هستند، همچنین اگر قادر به مهاجرت هستید، دریغ نکنید و اگر نه عملیات خود را در زمین کفر انجام دهید و منتظر نمانید، اگر دروازه‌های مهاجرت به رویمان بسته است بنابراین به آنها در خانه‌هایشان حمله می کنیم، برادران و خواهران شما را دوست دارم و به خدا می‌سپارم و در بهشت ملاقاتتان خواهم کرد. انشالله پیروزی نزدیک است.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتة

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها