بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
مسلما همین حالا هم در قفسه ی آشپزخانه خود جوش شیرین دارید و از آن در پخت و پز استفاده می کنید. شاید هم داخل یخچال برای جذب بو از آن استفاده می کنید. مشخص شده است که این ماده ی ارزان قیمت در بسیاری موارد می تواند جایگزین مواد آرایشی بهداشتی گران قیمت شود.
تدبیر24»برخی از متخصصان می گویند از جوش شیرین می توان برای صافی مو، روشن شدن پوست، سفید تر شدن دندان ها و موارده دیگر استفاده کرد.

جداسازی مو

با استفاده از برخی محصولات آرایشی پس از مدتی مو حالتی به هم چسبیده و ظاهری بد میگیرد، اینجاست که جوش شیرین به کمک می آید: مقداری جوش شیرین را به مقداری از شامپویی که استفاده می کنید اضافه کنید و مثل همیشه با آن موهای خود را بشویید و آب بکشید. وقتی کارتان تمام شود موها درخشان تر و قابل کنترل تر میشوند.

جایگزین شامپو موهای خشک

شامپو خشک را دوست داریم چون صبح ها که از خواب بیدار می شویم، قبل از رفتن به باشگاه، و یا در روزهای گرم تابستان که موها چرب می شود به خوبی به کمکمان می آید. زمانی که می خواهید ظاهری موقر داشته باشید اما شامپوی خشک ندارید جوش شیرین می تواند یک جایگزین مناسب باشد. مقدرای جوش شیرین را در ریشه ی موها بریزید و موها را بهم بزنید و سپس با لیف روی موهای خود بکشید.

تمیز کننده بروس

از نزدیک یک نگاه دقیق به بروسی که استفاده می کنید بیندازید، از دیدن پایه ی آن تعجب خواهید کرد. به جای اینکه بروس را مستقیم دور بیاندازید می توانید این موارد را از بروس یا شانه ی خود پاک کنید. حدود 20 دقیقه بروس را داخل آب گرمی که یک قاشق چای خوری جوش شیرین به آن اضافه کردید بخیسانید. سپس بروس را آب بکشید و قبل از استفاده بگذارید داخل یک حوله خشک شود.

اسکراب صورت

از حس عمیق تمیزی اسکراب صورت با میکروبیدز ها لذت میبرید؟ این محصولات می توانند برای پوست صورتتان شگفتی ساز باشند، اما برای محیط زیست مناسب نیستند، این دانه های پلاستیکی از فیلتراسیون آب عبور می کنند و راه خود را به جریان آب و حتی دریاها باز می کنند و سلامت ماهی ها و حیات وحش را به خطر می اندازند.

یک جایگزین سالم وجود دارد: با استفاده از جوش شیرین خودتان اسکراب صورت لایه بردار خود را بسازید. خمیری درست کنید که سه بخش آن را جوش شیرین و یک بخش آن را آب تشکیل دهد. به آرامی روی صورت خود بماید و وقتی با آب گرم می شویید دایره های کوچک روی صورت خود بکشید.

لایه بردار بدن

اگر پوست خشک بماند حالتی بد و خاکستری به خود میگیرد، سلول های مرده روی سطح پوست ساخته می شود. برای از بین بردن این سلول ها و زیبا کردن پوست هفته ای یکبار لایه برداری لازم است. برای این کار لازم نیست یک لایه بردار گران قیمت بخرید، با جوش شیرین خودتان یکی درست کنید. دقیقا همان فرمولی که برای صورت استفاده کردید اینجا هم به کار می آید، یک قسمت آب و سه قسمت جوش شیرین.

پاک کننده مصنوعی زردی پوست

آیا تا به حال از محصولات برنزه کننده استفاده کردید که در نهایت منجر به زرد و نارنجی شدن یا رگه های زشت روی پوست شود؟ دفعه ی بعد که این اتفاق افتاد مجبور نیستید صبر کنید تا این تغییرات خودشان محو شوند. از فرمول لایه بردار بدن استفاده کنید – یک قسمت آب و سه قسمت جوش شیرین – تا به آرامی این نقاط را پاک کنید.

از بین برنده بوی عرق

اگر پوست حساسی دارید، می توانید برای دئودورانت از مقداری گرد جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین خنثی کننده اسید و باز است، پس بو را از بین می برد. همچنین مثل خیلی از ضد عرق ها لباستان را لک نمی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها