بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: شعارها علیه قلعه نویی بسیار ضداخلافی بود و ای‌کاش حرمت زحماتش را نگه می‌داشتند.
تدبیر24»سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی محکمی به نمایش گذاشتیم. از بازیکنان انتظار داشتیم مقابل ۷۵ هزار تماشاگر شجاعانه بازی کنند که کردند. ما شانس صعود داشتیم اما در پایان استقلال صعود کرد. فکر می‌کنم اگر داوری دقت داشت، ممکن بود ذوب آهن صعود کند به خصوص یکی دو صحنه بحث برانگیز داشت که کادرفنی هم به آن اشاره کرد. داور می‌توانست به ما هم شانس بدهد با این حال به آقای افتخاری و استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. باید باخت را قبول کنیم و محکم‌تر برگردیم. مطمئنم فصل بعد، ذوب‌آهن بهتری خواهید داد. در این چهار سال این قول را داده‌ام و دیده‌اید که هر سال بهتر شده‌ایم.

او در واکنش به پرسشی درباره حضور جواد نکونام روی نیمکت ذوب آهن بیان کرد: نکونام را از کجا آوردید؟ بیست سال است با نکونام رفیقم. پارسال از او برنامه گرفتم و نهایتا قلعه‌نویی انتخاب شد. نکونام هیچ وقت جزو گزینه‌های ذوب آهن نیست و تنها گزینه ما آقای قلعه‌نویی است مگر این که خودش نخواهد در تیم بماند. نباید سوال تکراری نکونام را بپرسید.

آذری درباره حضور با لباس قرمز در ورزشگاه و شعار هواداران استقلالی علیه او، توضیح داد: پوشیدن این لباس اتفاقی بود و فکر نمی‌کنم هواداران استقلال که فهمیده هستند، با یک رنگ تحریک شوند. شعارها نیز همیشه هست اما متعجب شدم که علیه مردی مثل امیر قلعه‌نویی شعار دادند و شنیدنش قشنگ نبود. به هر حال این روزها هم تمام می‌شود. این شعارها بسیار ضداخلافی بود و ای‌کاش حرمت زحماتش را نگه می‌داشتند.

برچسب ها: تدبیر24 ، باخت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها