بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
نکات مهم درباره هزینه مهد کودک فرهنگیان هزینه مهد کودک فقط شامل خانم های شاغل فرهنگی می شود ✅ قابل توجه همکاران محترم مشمول دریافت کمک هزینه مهد کودک ✳️با توجه به بخشنامه ۷۱۰/۵ مورخ ۹۷/۰۲/۱۱ وزرات متبوع و نامه شماره ۱۷۰۰/۳۸۳۶۳۴/۷۱۰ مورخ ۹۷/۰۲/۲۲ اداره کل متبوع درخصوص کمک هزینه مهد کودک، لازم […]

تدبیر24»نکات   مهم  درباره هزینه  مهد  کودک  فرهنگیان

 

هزینه مهد  کودک فقط شامل خانم های شاغل فرهنگی می شود

✅ قابل توجه همکاران محترم مشمول دریافت کمک هزینه مهد کودک
✳️با توجه به بخشنامه ۷۱۰/۵ مورخ ۹۷/۰۲/۱۱ وزرات متبوع و نامه شماره ۱۷۰۰/۳۸۳۶۳۴/۷۱۰ مورخ ۹۷/۰۲/۲۲ اداره کل متبوع درخصوص کمک هزینه مهد کودک، لازم است مدیران محترم، فایل اکسل درخواست اطلاعات همکاران مشمول دریافت کمک هزینه مهد کودک را با توجه به نکات زیر حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۲/۲۶ تکمیل و از طریق اتوماسیون به کارشناسی امور اداری ارسال نمایند.

۱- کمک هزینه مهد کودک از تاریخ ۸۴/۰۱/۰۱ به بعد صرفا به کارکنان رسمی و پیمانی قابل پرداخت می باشد.

۲- در ایام مرخصی زایمان، مرخصی بدون حقوق، مامور به تحصیل تمام وقت و مرخصی صعب العلاج قابل پرداخت نمی باشد.

۳- در مورد بانوانی که از قانون خدمت نیمه وقت استفاده نموده اند، به میزان یک دوم محاسبه خواهد شد.

۴- مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور حداکثر ۹ ماه در سال و کارکنان زن شاغل در ادارات حداکثر ۱۲ ماه در سال (در صورت اشتغال به کار) از کمک هزینه مهد کودک برخوردار خواهند شد.

۵- کمک هزینه مهد کودک در ضوابط اجرایی بودجه، سال های۸۴ لغایت ۹۰ به استثنای سال ۸۷، حداکثر به ۳ فرزند قابل پرداخت بوده، برای سال ۸۷ حداکثر ۲ فرزند و از سال ۹۱ تاکنون محدودیت فرزند برای دریافت کمک هزینه مهدکودک پیش بینی نگردیده است.

۶-مدت زمان مرخصی زایمان و ماههای تیر، مرداد و شهریور مشمول کمک هزینه مهد کودک نمی باشد.

۷- در ستون تعداد فرزندان، مجموع ماههایی که مستخدم مشمول می شود، ذکر گردد. (به طور مثال تعداد یک فرزند در سال ۸۴ با در نظر گرفتن موارد فوق ۹ ماه و تعداد ۲ فرزند ۱۸ ماه منظور شود).

۸- برای سال های ۸۴ تا ۹۰ فرزندان زیر ۵ سال و از سال ۹۱ تا ۹۷ فرزندان زیر ۶ سال مشمول می گردند.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها