بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
پرچم‌دار جدید هواوی آنر ۱۰ با تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و هوش مصنوعی در دوربین دوگانه رونمایی شد.
تدبیر24»آنر10 به‌عنوان جدیدترین گوشی‌ هوشمند و پرچم‌دار سری آنر رونمایی شد. آنر10 با بهره‌گیری از نمایشگر 5.84 اینچی و یک بریدگی در بالای نمایشگر شبیه آیفون ۱۰ و هواوی P20 Pro  است.

نمایشگر ۵.۸۴ اینچی این گوشی که از نوع IPS LCD می‌باشد از رزولوشن 2280 در 1080 پیکسلی بهره می‌برد و تراکم 432 پیکسل بر اینچ به ارمغان می‌آورد. سنسور اثر انگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته است.

هواوی آنر 10 معرفی شد+ تصاویر
از جمله‌ی ویژگی‌های بارز این گوشی‌ هوشمند  بهره‌گیری از تراشه‌ی کرین ۹۷۰ اشاره کرد که در گوشی‌های  پی 20 و پی20 پرو نیز وجود دارد. نکته قابل توجه در این گوشی حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی است؛ با این حال محصول جدید آنر از وجود اسلات کارت حافظه بهره نمی‌برد.

هواوی آنر 10 معرفی شد+ تصاویر
آنر10 در پشت گوشی یک دوربین دوگانه دارد که شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 24 مگاپیکسلی مونوکروم است. دوربین سلفی نیز شامل سنسور 24 مگاپیکسلی می‌باشد. عملکرد دوربین سلفی آنر10 در زمان ثبت تصاویر پرتره، شبیه آیفون اپل است.بر اساس اطلاعات منتشر شده دوربین اصلی و سلفی آنر10 از هوش مصنوعی برای انجام تنظیات بهره می‌برد. در مورد ثبت ویدیو، دوربین اصلی می‌تواند تصاویری با رزولوشن 4K ثبت کند؛ حال آن‌که دوربین سلفی ویدیو‌ی فول اچ‌دی ثبت می‌کند.

آنر10 به یک باتری با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت مجهز است که می‌توان آن را از طریق کابل USB‌ نوع C در کمتر از25 دقیقه تا 50 درصد شارژ کرد. قیمت این گوشی هوشمند 415 دلار است. آنر10 با پشتیبانی از دو اسلات سیم‌کارت در رنگ‌های بنفش، آبی، سیاه و خاکستری به فروش می‌رسد.

هواوی آنر 10 معرفی شد+ تصاویر
برچسب ها: تدبیر24 ، هواوی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها