گیوه‌هایمان را وربکشیم! ترکان

گیوه‌هایمان را وربکشیم!

در یکسال گذشته ما با پدیده ترامپ مواجه بودیم، پدیده‌ای که در تاریخ دهه‌های اخیر در دنیا بی‌سابقه است و به نظر می‌رسد که در هیچ یک از ادوار گذشته روسای جمهور آمریکا این‌چنین علنی و آشکار نسبت به ما دشمنی اعلام نکرده‌اند.
تأثیر اصلاحات بر لایه‌های جامعه زاهد

تأثیر اصلاحات بر لایه‌های جامعه

بیش از 20 سال از 2 خرداد 76 می‌گذرد؛ به‌نظر می‌رسد تمام نیازها و مطالباتی که انباشتی از گفتمان‌های قانونگرایی، آزادی ‌خواهی، پشرفت و عدالت بود همچنان به‌عنوان چهار گفتمان جدی و نیاز اجتماعی در کشور مطرح است.
جمعه ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 25
کد خبر: ۱۰۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
فعالیت‌های جسمی سنگین در محل کار ممکن است خطر مرگ را افزایش دهد.

تدبیر24»ورزش کردن برای سلامت خوب است اما تمامی انواع فعالیت‌های جسمی مفید نیستند. در حقیقت، بررسی‌ها نشان میدهد سطح بالایی از فعالیت‌های فیزیکی مرتبط با کار می تواند سلامت را به خطر اندازد.

در سال‌های اخیر در مطالعات بسیاری نشان داده شده چگونه ورزش کردن فوائد متعددی را برای سلامتی به همراه دارد که می‌توان به حفظ عملکرد مغز، پیشگیری از افسردگی و بهبود وضعیت کلی سلامت اشاره کرد.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه اعلام کرده‌است: کودکان و نوجوانان پنج تا ۱۷ ساله باید روزانه حداقل ۶۰ دقیقه فعالیت جسمی متوسط تا سنگین داشته باشند. همچنین افراد ۱۸ تا ۶۴ ساله باید هر هفته حداقل ۱۵۰ دقیقه ورزش‌های هوازی انجام دهند.

در بیشتر دستورالعمل‌ها فعالیت‌های جسمی تفریحی و شغلی را متمایز نکرده‌اند. هرچند، برخی افراد معتقدند نوع ورزش می‌تواند در مفید بودن آن یا به خطر انداختن سلامتی تفاوت ایجاد کند.

گروهی از محققان هلندی به بررسی شواهد موجود پرداخته و دریافتند فعالیت‌های جسمی کاری خطر مرگ زود هنگام را افزایش می‌دهد.

به گزارش مدیکال نیوز تودی، به گفته محققان مردانی مه در محل کار سطح بالایی از فعالیت جسمی را دارند در مقایسه با افرادی که نقش کم‌ تحرک‌تری دارند ۱۸ درصد بیشتر در معرض مرگ زود هنگام هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها