بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید دوست دارد عناوین بیشتری را در آینده کسب کند.
تدبیر24»اتلتیکومادرید چهارشنبه شب با پیروزی سه بر صفر برابر مارسی توانست فاتح لیگ اروپا شود. آنتوان گریزمان در این بازی دو گل به ثمر رساند و جایزه بهترین بازیکن فینال را دریافت کرد. مهاجم اتلتیکومادرید پس از بازی گفت‌: از زمانی که ۱۴ ساله بودم و شهر خود را ترک کردم می خواستم جام قهرمانی به دست آورم و از شب‌هایی مانند این شب لذت ببرم. امیدوارم عناوین زیادی به دست آورم.

مهاجم فرانسوی در ادامه‌ اظهار کرد: بازی جدی را به نمایش گذاشتیم چون حریف تیم تهاجمی بود، خوب کار می‌کرد  ولی ما بازی مورد دلخواهمان را ارائه دادیم و توانستیم در دفاع فوق‌العاده‌ ظاهر شویم و از اشتباه‌های حریف بهره کامل را ببریم. بازی کردن برابر مارسی آسان نبود. من چند فینال را از دست داده بودم. هواداران مارسی در این بازی فوق‌العاده‌ بودند، آنها ورزشگاه را پر کرده بودند و به شدت از تیم‌شان حمایت می‌کردند. به مارسی برای داشتن چنین فصلی تبریک می‌گویم.

گریزمان درباره آینده‌اش اظهار کرد: اکنون زمان صحبت در باره این موضوع نیست. باید از بازی‌ام و جامی که به دست آورده‌ام لذت ببرم و با هواداران جشن بگیرم. برای من قهرمانی با اتلتیکومادرید یک رویا بود. در لیگ قهرمانان اروپا این اتفاق رخ نداد.

بازیکن فرانسوی در ادامه‌ افزود: سیمئونه در رابطه با آینده‌ام نقشی نخواهد داشت. با این حال او به من چیزهای زیادی یاد داد و من را به بهترین بازیکن تبدیل کرد. امیدوارم سال به سال بهتر شوم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها