بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
دزد سابقه‌دار که با طرح دوستی با افراد برای نظافت به خانه و مغازه شان می‌رفت، پس از بی‌هوش کردن آنها خودرو و اموالشان را سرقت می‌کرد.

تدبیر24»هجدهم فروردین امسال، مردی با حضور در کلانتری 125 یوسف آباد تهران از سارقان خانه‌اش شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: نظافتچی ساختمان به نام مهدی به خانه‌ام آمد و برای من و دو نفر از مهمان‌هایم آبمیوه آورد. پس از نوشیدن آن بی‌هوش شدیم. زمانی که چشمانمان را بازکردیم یک شبانه‌روز گذشته بود. پول، سکه، طلاها، گوشی تلفن همراه و نیز خودروی پرشیای یکی از مهمان‌ها که در پارکینگ قرار داشت، سرقت شده بود و زمانی که به گوشی مهدی زنگ زدم، دیگر پاسخ نداد.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای دستگیری سارق در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این در حالی بود که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. تحقیقات در این‌باره نشان می‌داد سرقت‌ها توسط همان متهم تحت تعقیب پلیس انجام گرفته است. جست‌وجو برای دستگیری او ادامه داشت تا این‌که مردی که خودروی پرایدش توسط مهدی به سرقت رفته بود با حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت کرد و گفت: آرایشگر هستم و شش ماه پیش با مهدی که به مغازه ام آمده بود، آشنا شدم. او شامگاه بیست و هشتم فروردین امسال به آرایشگاهم در خیابان مدائن آمد و خواست او را تا میدان آرژانتین برسانم. او در مسیر دو لیوان چای خرید که بعد از نوشیدن چای بی هوش شدم. زمانی که به‌هوش آمدم در بیمارستان بستری بودم و از مهدی هم خبری نبود . همان موقع متوجه شدم کارت بانکی ام را همراه خودرویم دزدیده و علاوه بر آن یک میلیون و 500 هزار تومان از حسابم برداشت کرده است.

ماموران که احتمال می‌دادند متهم سابقه دار باشد، به بررسی بانک مجرمان سابقه دار پرداختند که معلوم شد او دارای هشت فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت است و اوایل دی سال گذشته با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده و بعداز آن کسی از او خبری نداشته است. پاتوق‌های او زیر نظر گرفته شد تا این‌که چهاردهم اردیبهشت امسال در شهر ری بازداشت شد. او در بازجویی پلیسی اعتراف کرد با شیوه بی‌هوش کردن افراد با آبمیوه و چای مسموم در مناطق شمال تهران از جمله تجریش، زعفرانیه و یوسف آباد اموال مردم را سرقت کرده است. سوژه‌های خود را نیز در پوشش کارهای خدماتی یا با طرح دوستی شناسایی کرده و با راه یافتن به خانه یا محل کارشان آنها را بی هوش کرده و خودرو و اموالشان را به سرقت برده است.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: باتوجه به اعتراف‌ های متهم، با درخواست بازپرس پرونده تصویر او بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی که از او شکایت دارند برای پیگیری پرونده هایشان به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها