بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و معاونانش برای ارائه گزارش درباره وضعیت صنعت هسته‌ای کشور در کمسیون خود خبر داد.
تدبیر24»سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور وزرای علوم، تحقیقات، فناوری و آموزش و پرورش طی هفته جاری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: حجم بالای کمبود معلم و پیدا کردن راه‌حل برای گذر از این مشکل، یکی از دلایل اصلی دعوت از آقای بطحایی است؛ هرچند کم و کیف نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان که اکنون در فصل آن قرار داریم مسئله‌ای دیگری است  که در  جلسه با وزیر مطرح خواهد شد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی همچنین موضوعات بسیار دیگری همچون حق‌التدریسان، جذب دانشجو از طریق دانشگاه فرهنگیان، استخدام‌های جدید و... مسائلی هستند که احتمالا یک یا دو مورد آن نیز مطرح خواهد شد.

وی همچنین بررسی وضعیت تحقیق و توسعه در صنعت هسته‌ای کشور پس از نقض برجام را به عنوان دستور کار دیگر کمیسیون متبوعش در روز سه‌شنبه عنوان کرد و افزود: اگرچه بخشی از وظایف کمیسیون در حوزه تحقیقات و فناوری است، مشکلات آموزشی کشور آنقدر قابل توجه است که صرفا به برگزاری جلسه با معاونت علمی رئیس جمهور و معاونت‌های پژوهشی وزیر علوم بسنده می‌شود.

میرزاده بیان کرد: از آنجا که فعالیت‌های علمی و پژوهشی که در صنعت هسته‌ای کشور صورت می‌گیرد نیز باید مورد بررسی قرار گیرند  با دعوت از آقای علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاونانش در کمیسیون، گزارشی از فعالیت پژوهشی‌شان ارائه خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون آموزش طی هفته جاری، گفت: فعالیت صندوق رفاه دانشجویی، تعطیلی دانشگاه‌های علمی کاربردی وابسته به نهادهای دولتی و ... از جمله مباحث مطروحه با آقای غلامی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها