بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش از تلاش کمیسیون متبوعش برای متقاعد کردن دولت در تعیین تکلیف استخدامی نیروهای حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر داد.
تدبیر24»علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی نیروهای حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی ارجاعی صحن علنی به کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: اگر دولت موافقت خود را در خصوص استخدام معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی اعلام کند، مشکلی در زمینه کمبود معلم نخواهد بود ولی به دلیل عدم موافقت دولت، چنین بحرانی بوجود آمده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: توقع بر این است دولت در این بحث کمال همکاری را داشته باشد تا نیروهای حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی زود تعیین و تکلیف بشوند و این نفراتی که زحمات زیادی در این سال‌ها متحمل شده‌اند، به خواست خود برسند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس تأکید کرد: معلق بودن وضعیت این نیروها آسیب‌زا می‌باشد و دولت باید سریعا وضعیت این نیروها را مشخص کند.

این نماینده مجلس در دوره دهم تصریح کرد: باید نظرات کارشناسانه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و همچنین نظرات کارشناسی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود:  نظر بر این است با رعایت همه جوانب و همچنین متقاعد کردن دولت در این زمینه، وضعیت استخدامی تا نیروهای حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی سریعا مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها