بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی فردا شب به پایان می‌رسد همچنین تغییراتی در رشته محل‌های آموزش‌وپرورش ایجاد شده است.
تدبیر24»حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی 9 دستگاه اجرایی فردا (دوشنبه 31 اردیبهشت) به پایان می‌رسد، اظهار کرد: فرصت ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و تا صبح امروز 207 هزار و 186 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه از امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت) آغاز می‌شود و در این آزمون 18 هزار و 207 نفر در 9 دستگاه اجرایی جذب خواهند شد که از این تعداد 15 هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ با توجه به درخواست برخی از دستگاه‌های اجرایی، اصلاحاتی در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت گرفته است. بنابراین تمام متقاضیان، ضرورت دارد هنگام ثبت‌نام به این نکات توجه کنند و افرادی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند با  توجه به این توضیحات با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود حداکثر تا پایان روز دوشنبه 31 اردیبهشت اقدام کنند.

به گزارش تسنیم در اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آمده است:

ظرفیت پذیرش در کد شغل محل‌های ذیل مربوط به سازمان بیمه سلامت به شرح جدول ذیل اصلاح می‌شود:

 ظرفیت کد شغل محل 10001 برنامه نویس سیستم (تهران- تهران) از 6  نفر به 7 نفر افزایش می‌یابد.

ظرفیت کد شغل محل 10002 کارشناس تحلیلگر سیستم (تهران - تهران) از 3  نفر به 4 نفر افزایش می‌یابد.

ظرفیت کد شغل محل 10003 کارشناس شبکه (تهران- تهران) از 3  نفر به 4 نفر افزایش می‌یابد.

اصلاحات مربوط به ‌شغل‌محل‌های وزارت آموزش و پرورش:

در شغل محل‌هایی که در محل خدمت آن ها عبارت «عشایر» قید شده است، تایید نوع بومی (استان یا شهرستان) به عهده اداره کل امور عشایر استان مربوطه است.

در شغل محل‌هایی که در محل خدمت آن‌ها عبارت «ویژه آموزش و پرورش» درج شده است، تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش با رعایت سایر شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان، مجاز به ثبت‌نام در شغل محل‌های مذکور است.

همچنین به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر می‌رساند، اخذ سوابق مربوط به اشتغال قراردادی و یا غیر رسمی در زمان ثبت‌نام صرفاً براساس «بند آخر تبصره شرایط عمومی داوطلبان» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت‌نام  داوطلبان بوده و هیچ امتیاز دیگری ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها