بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
اکران فیلم‌سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی به تعویق افتاد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، در حالیکه این فیلم قراربود امروز 20 آذر ماه به سرگروهی سینما «آزادی» اکران شود، غلامرضا فرجی (مسوول پخش فیلم حوزه هنری) در گفت‌وگویی با ایسنا گفت: فروش فیلم «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی حسن عبدی‌پور در هفته گذشته قابل توجه بوده و ما به همین دلیل اکران آن را یک هفته دیگر ادامه خواهیم داد.
وی ادامه داد: به دلیل فروش مناسب و استقبال خوب «تنهای تنهای تنها»، اکران «خسته نباشید» از هفته آینده آغاز خواهد شد.
این درحالی است که مدیر سینما «آزادی» گفت: از دفتر پخش فیلم «خسته نباشید» (حوزه هنری) اطلاع دادند که امروز اکران این فیلم در سینماها قطعی نیست.
وی اضافه کرد: بنابراین تا رسیدن زمان نمایش «خسته نباشید»، هم‌چنان اکران فیلم «ترنج» در سینما آزادی ادامه پیدا می‌کند.
به گزارش ایسنا، گفته می‌شود به دلیل اینکه نام افشین هاشمی قرار است در تیتراژ فیلم اضافه شد،هنوز این نسخه آماده نشده است.
افشین هاشمی به همراه محسن قرائی کارگردانی مشترک این فیلم را به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی برعهده دارند که نام هاشمی به دلیل برخی حاشیه‌ها در هنگام اکران عمومی حذف شد اما برای اکران عمومی قرار است،در تیتراژ قید شود.
در خلاصه فیلم «خسته نباشید» آمده است: «رومن و ماریا زوجی جهانگرد که درگیرِ اختلافاتی با یکدیگرند، در میانه‌ی سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرفِ قراردادشان به مشکل برمی خورند. مرتضی، مستخدمِ اخراجیِ هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش حسین برای آن‌ها نقشه‌ای می‌کشند…»
جلال فاطمی، غوغا بیات، حسام نورایی، فرزاد باقری، رویا افشار و … بازیگران «خسته نباشید» هستند که در سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.
این فیلم چندی قبل در دومین جشنواره فیلم ۲۰۱۳ SWIFF لندن جایزه بهترین فیلم بلند را دریافت کرد. .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها