بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
امروزه صحبت هایی درباره فناوری بلاک چین منتشر می شود که می تواند با فیلترینگ مقابله کند.
تدبیر24»فناوری بلاک چین همانند یک دفتر اطلاعاتی شناخته شده است که از پایگاه داده‌ (DataBase) توزیع شده تشکیل می شود.  در کل بلاک چین را می توان یک پایگاه داده به اشتراک گذاشته شده نامید.

از طرفی نتیجه عملی فناوری بلاک چین راهی تضمین شده برای انتقال امن یک ارز دیجیتال بین افراد به وسیله اینترنت است؛ به طوری که به گفته بسیاری از کارشناسان هیچ کس نمی تواند مشروعیت این انتقال را به چالش بکشد.

 بر اساس تعاریف اولیه، با استفاده از بلاک چین افراد زیادی می توانند گزارش‌هایی را به یک نوع بایگانی اطلاعات  و داده‌ها وارد کنند. برای مثال می توان به ویکی پدیا اشاره کرد که مقالاتش اثر یک ناشر نیست.  در هر زمانی که کاربری به ویکی پدیا دسترسی پیدا کند می تواند مقالات به روز شده را دریافت کند. البته این نکته حائز اهمیت است که کنترل داده‌ها همیشه با مدیران ویکی پدیا می باشد. به طور کل می‌توان گفت مدیران ویکی پدیا هر زمانی که اراده کنند می تواند مقالاتی را حذف کنند اما در بلاک چین خود کاربران شبکه، مالک اصلی پایگاه داده هستند و اطلاعات از بلاک چین پاک نمی شود. در ادامه فیلمی از تعریف کلی این فناوری مشاهده می کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، بلاک چین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها