بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
فرزانه پور رجبی وکیل دادگستری بعد از اختلاف با موکل خود، با شلیک اسلحه وی به قتل رسید.
تدبیر24»فرزانه پور رجبی وکیل دادگستری بعد از اختلاف با موکل خود، با شلیک اسلحه وی به قتل رسید.

صبح دیروز دهیار سابق یکی از روستا‌های شهرستان لنگرود، مقابل دادگستری این شهرستان با وکیل خود درگیر می‌شود و با شلیک گلوله، وی را به قتل می‌رساند.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی لنگرود بعد از مطلع شدن از قتل یک خانم ۴۱ ساله در شهرستان لنگرود برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. این مقام انتظامی افزود: قاتل ۴۵ ساله با یک اسلحه شکاری به طرف این خانم شلیک کرد و پس از به قتل رساندن وی، از محل متواری شد. معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان این که قاتل شناسایی شده است و دستگیری وی در دستورکار پلیس قرار دارد، بیان کرد: برابر تحقیقات اولیه قتل به دلیل اختلافات شخصی بوده است.


برچسب ها: تدبیر24 ، خانم وکیل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها