بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون آموزش خبر داد و گفت: نمایندگان درباره موضوعات مختلفی از جمله حذف آزمون سمپاد و سند ۲۰۳۰ هم اندیشی کردند.
تدبیر24»علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه شنبه یکم خردادماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، توضیح داد: در بخش نخست نشست امروز وزیر آموزش و پرورش در جلسه حاضر شد و درباره برنامه و اهداف پیش روی آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه دادو نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را به وزیر منتقل کردند.

نماینده مردم محلات، دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مباحث طرح شده در نشست امروز به موضوعات سند 2030، حذف آزمون سمپاد، عدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحول کتب درسی، رتبه بندی معلمان، پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته و دانشگاه فرهنگیان بود که در این حوزه‌ها هم اندیشی صورت گرفت و مقرر شد هفته آینده نیز جلسه‌ای برای جمع بندی موارد طرح شده برگزار شود.

وی ادامه داد: بخش دوم نشست امروز به حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در کمیسیون اختصاص داشت که اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی شده سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از توانمندی‌‎های سازمان انرژی اتمی به نمایندگان عضو کمیسیون ارائه شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: نمایندگان نیز سئوالات و دغدغه‌های خود را به رئیس سازمان انرژی اتمی منتقل کردند که رئیس سازمان انرژی اتمی نیز پاسخگوی دغدغه‌های نمایندگان به ویژه در حوزه وضعیت تحقیق و توسعه در صنعت هسته‌ای کشور پس از خروج آمریکا از برجام را تشریح کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها