بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود، اظهار کرد: صحبت‌های پمپئو آن‌قدر بی‌حساب و کتاب، خارج از نزاکت و بدون منطق بود که ارزش پاسخگویی ندارد.
تدبیر24»محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات وقیحانه و مداخله‌جویانه وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا، اظهار کرد: همانطور که آقای لاریجانی در صحن مجلس اعلام کردند صحبت‌های پمپئو آنقدر بی‌حساب و کتاب، خارج از نزاکت و بدون منطق بود که ارزش پاسخگویی ندارد و فقط باید تکرار کرد که ایشان و سایر مسئولین دولت کنونی آمریکا نه تنها زندانی تصورات و توهمات غلط خود هستند بلکه زندانی گذشته‌اند و بدتر از آن زندانی گروه‌های فشارهای فاسدی هستند که هر روز کوس رسوایی یکی دیگر از آنها بر بازار افکار عمومی جهانی به صدا در می‌آید.

وی گفت: این نشان دهنده ورشکستگی ایالات متحده آمریکا است که در واقع تبدیل به سیاست خارجی استیجاری شده و هر گروه فشاری که بتواند بیشتر هزینه کند می‌تواند بیشتر این سیاست خارجی را به آن سمت حرکت دهد.

وزیر امور خارجه گفت: همه حرف‌های وزیر خارجه آمریکا خلاف واقع و بر اساس سیاست‌های شکست خورده قدیمی بود؛ هیچ کدام از این مباحث حرف‌های جدیدی نبود منتهی ایشان با وقاحت و شدت بیشتری برخی از این حرف‌ها را مطرح کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها