بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

تدبیر24»شرکت هوای پاک ایران تنها نمایندگی رسمی کولرگازی اینورتر بوش در ایران سعی خود را در عرضه جدید ترین مدل های کولرگازی اینورتر بوش به بازار با قیمت های مناسب و کیفیتی بسیار عالی شروع کرده و با 10 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ، گارانتی و خدمات پس از فروش توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد . کلیه محصولات شرکت هوای پاک اعم از انواع مدل های کولرگازی اینورتر بوش ، پکیج های دیواری و ... با 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط ، 10 سال خدمات پس از فروش و 36 ماه گارانتی طلایی نگهداری و سرویس ارائه می گردد . نصب کولرگازی های بوش شرکت هوای پاک ایران به صورت رایگان توسط پرسنل متخصص شرکت هوای پاک ایران انجام می گیرد . متعلقات هر کولرگازی بوش 5 متر لوله مسی حلزونی ، 5 متر کابل ، ریموت کنترل هوشمند و دفترچه راهنما می باشد .

کولرگازی اینورتر بوش با بهره بردن از جدیدترین متد های تکنولوژی برد های دی سی اینورتر در جهان ، مصرف انرژی را تا 73% کاهش می دهد و در نتیجه شما هزینه بسیار کمی را بابت مصرف برق ماهیانه خود پرداخت خواهید نمود .

برند بوش در اروپا به عنوان برند برتر ( شماره یک ) شناخته می شود و از فروش و استقبال بسیار بالایی در بین برند های دیگر برخودار است . کولرگازی بوش نیز دارنده نشان برتر بالاترین سطح کیفیت در اروپا می باشد و از ارگان های تست و بررسی محصولات تجاری ، موفق به کسب 5 ستاره کامل شده است .

تکنولوژی اینورتر چیست و چه مزایی دارد ؟

اینورتر در واقع نقش یک کاهنده مصرف انرژی در کولرگازی را اجرا می کند که به مقدار زیادی باعث صرفه جویی در مصرف برق می گردد . در کولرگازی های بدون اینورتر و معمولی هر زمان دمای محیط به دمای تنظیم شده برسد کولرگازی به صورت کامل خاموش می شود و در صورتی که دمای محیط شما دوباره بالا رفت کولرگازی روشن شده و از نو شروع به کار میکند ، در این حالت کولرگازی در هر بار روشن شدن از نو استارت میخورد که باعث می شود انرژی بسیار زیادی مصرف شود همچنین به دلیل خاموش و روشن شدن مکرر دمای محیط شما یک نواخت نخواهد بود .

اما در کولرگازی های اینورتر به دلیل تکنولوژی های به کار رفته در آن و وجود برد دی سی اینورتر بر روی کندانسور کولرگازی ، مصرف انرژی تا 73% کاهش خواهد یافت و در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد . اما این کاهش مصرف چگونه صورت میگیرد ؟ همانطور که در بخش کولرگازی های معمولی خدمتتون توضیح دادیم که کولرگازی های بدون اینورتر به صورت مکرر خاموش و روشن می شوند ، در کولرگازی های اینورتر کندانسور کولرگازی هیچ موقع خاموش نمی شود بلکه با تنظیم دمای محیط ، دور کمپروسور بالا و پایین می شود که این عمل باعث کاهش مصرف برق می گردد .

تصور کنید شما بر روی کولرگازی خود دمای 20 درجه را تنظیم نموده اید و دمای فعلی محیط شما برای مثال 30 درجه باشد . زمانی که کولرگازی اینورتر بوش دمای محیط شما را به 20 درجه رساند دور کمپروسور با 80% کاهش می یابد و تقریبا با آمپراژی بسیار پایین کار میکند و فقط دمای محیط شما را ثابت نگه میدارد و این در حالتی است که شما از خنکای کولرگازی نهایت استفاده و لذت را می برید در حالی که کولرگازی شما برق بسیار کمی مصرف می کند .

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در کولرگازی بوش نبوغ سازندگان آن در ارائه تکنولوژی و ابزار های جدید است . شرکت بوش بخش اعظمی از تمرکز خود در ساخت محصولات را بر روی ارائه تکنولوژی و ابزار های جدید گذاشته است . در همین راستا کولرگازی بوش نیز با قابلیت ها و امکاناتی که دارد زندگی شما را ساده تر و لذت بخش تر می سازد . یکی از قابلیت های بسیار کاربردی در کولرگازی های بوش سیستم تصفیه هوای بسیار قدرت می باشد . بر روی یونیت های داخلی کولرگازی بوش فیلتر های بسیار قدرتمندی جهت تصفیه و استرلیزه هوای محیط شما تعبیه شده است که می توان گفت به طور کامل تمام ناخالصی ها ، گرد و غبار ، دود حاصل از سیگار و ... را از بین خواهد برد و هوایی کاملا تمییز برای شما خواهد ساخت .

شرکت هوای پاک ایران تنها نمایندگی کولرگازی بوش در ایران

شماره تماس دفتر مرکزی : 02195118380 ( 10 خط )

کارشناس های فروش : 09120261721 09120261722 - 09120979473

وب سایت رسمی : www.boschsplit.com

ایمیل : info@boschsplit.com

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها