بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
نرم‌افزار گوگل لنز امکان انتخاب هوشمند متن و جست‌وجوی آنی و بی‌درنگ را در جدیدترین به‌روزرسانی خود در اختیار کاربرانش قرار داده است.
تدبیر24»از آنجا که گوگل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان google I/O ۲۰۱۸ نشان داد تمرکز و توجه ویژه‌ای بر فناوری هوش مصنوعی و کاربردهای اختصاصی آن دارد، حالا با انتشار نسخه‌های جدید و به‌روزرسانی از نرم‌افزارهای توسعه داده شده خود سعی دارد کاربران را از خدمات این فناوری بهره‌مند سازد.

کاربران نرم‌افزار گوگل لنز از این پس قادر خواهند بود از قابلیت‌های جدیدی همچون انتخاب هوشمند متن، جست‌وجوی بی‌درنگ و قابلیت شناسایی اماکن عمومی و اشیای ناشناس که همگی مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی هستند، بهره‌مند شوند. این قابلیت‌های جدید می‌تواند برای بسیاری از کاربران که در شهر و کشورهای غریب و ناشناس زندگی یا سفر می‌کنند، مفید و کاربردی باشد.

در ابتدا نرم افزار گوگل لنز تنها برروی گوشی‌های پیکسل گوگل قابل دسترسی و استفاده بود اما اکنون تمامی گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید می‌توانند از خدمات آن لذت ببرند به گونه‌ای که این اپلیکیشن در آخرین نسخه آن با دوربین اصلی برخی از گوشی هوشمند ادغام شده است. همچنین کاربران در صورت نیاز به جست‌وجوی اطلاعات خاص می توانند به صورت مستقیم و برروی دوربین خود گوشی به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

گوگل همچنین اعلام کرده است که گوگل لنز با اپلیکیشن دوربین خیل عظیمی از گوشی‌های اندرویدی ادغام خواهد شد. کاربران گوگل لنز قادر خواهند بود با گرفتن دوربین گوشی مقابل اشیاء، اجسام و اماکن موردنظر خود، اطلاعات مختلف موردنظر خود را در مورد آن بیابند.

قابلیت انتخاب هوشمند متن بدان معناست که کاربران با گرفتن دوربین جلوی یک متن، می‌توانند بدون نیاز به کپی کردن متن در اپلیکیشن دیگری، متوجه معانی کلمات شده و یا اطلاعات بیشتری در مورد آن متن به‌ دست آورند. ویژگی جست‌وجوی بی‌درنگ نیز هنگام درخواست اطلاعات بیشتر در مورد موضوع خاصی کاربرد دارد و شما می‌توانید با گرفتن دوربین گوشی در کسری از ثانیه داده‌های مربوط به موضوع جست‌وجو شده را بدست آورید.  

در آخر ویژگی Style Match در گوگل لنز نیز در مواقع خرید اینترنتی و خرید کالا در محیط فضای مجازی کاربرد دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، افزوده شدن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها