بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
ولیعهد سابق عربستان سعودی با انتشار پیامی توئیتری زخمی شدن محمد بن سلمان در حادثه منطقه الخزامی را تایید کرد.

تدبیر24»محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان در پیامی توئیتری اعلام کرد تصاویری که دیروز از محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان سعودی) منتشر شده قدیمی است و اطلاعاتی که درباره زخمی شدن وی در حادثه منطقه الخزامی منتشر شده صحت دارد.

8067727_355

محمد بن نایف اعلام کرد تصاویری که دیروز از بن سلمان منتشر شده قدیمی است، بن سلمان از زمان حادثه منطقه الخزامی، هنوز در رسانه ها ظاهر نشده، قرار بود وی در ورزشگاه الجوهره حاضر شود اما حضور نیافت، اطلاعاتی که درباره زخمی شدن وی در حادثه مذکور منتشر شده صحیح است، زخم بن سلمان جان وی را تهدید نمی کند اما اگر زخمی شدن وی افشا شود، برای روند فعالیت وی خطرناک خواهد بود.

روز گذشته خبرگزاری رسمی عربستان، واس، نخستین تصاویر از محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی را پس تیراندازی نزدیک کاخ پادشاهی سعودی و گمانه زنی‌ها در خصوص تیرخوردن او در حادثه کاخ الخزامی منتشر کرد.

این تصاویر که از سوی خبرگزاری رسمی عربستان (واس) منتشر شد، ریاست محمد بن سلمان را در نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور نشان می‌دهد.

انتشار این تصاویر در حالی صورت گرفته است که پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی سعودی در ریاض، هنوز فیلم و یا تصاویری که سلامتی محمد بن سلمان را از سوی رسانه‌های مستقل ثابت کند، منتشر نشده است. این تصاویر در حالی منتشر شده است که شماری از گزارش‌ها حاکی از آن است که غیبت ولیعهد سعودی به سبب تیرخوردن او در حادثه تیراندازی اخیر در ریاض است.

برچسب ها: تدبیر24 ، بن سلمان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها