بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
دختر 9 ساله در دلگان قربانی جنایت وحشتناک پسرخاله خود شد.

تدبیر24»روز 30 اردیبهشت امسال بود که عاطفه 9 ساله ساعت دو بعداز ظهر در روستای گزشاهان شهرستان دلگان در مسیر خانه پدربزرگ خود به شکل مرموزی گم شد.

جستجوها برای یافتن عاطفه بی ثمر ماند تا اینکه ماجرای گمشدن عاطفه با جنایتی هولناک گره خورد که در پس آن پسرعموی 28 ساله اش قرار داشت.

پدربزرگ عاطفه در گفتگو با خبرنگار رکنا در خصوص این جنایت گفت: خانه عاطفه و پسرعمویش در همسایگی یکدیگر بود و هیچ گونه کینه و مشکلی با یکدیگر نداشتند.

وی ادامه داد: پسرعموی عاطفه سابقه دار است و احتمالا برای سرقت کلیه هایش او را کشته است زیرا زمانی که جسد کشف شد پنج کیلو بیشتر وزن نداشت.

پدربزرگ عاطفه گفت: قاتل روز اول جسد را پس از اینکه در نزدیکی رودخانه ای به آتش کشاند، آن را دفن کرد. اما روز گذشته پس از اینکه متوجه شد که راز جنایتش در حال لو رفتن است جسد را نبش قبر کرد و قصد داشت تا در نزدیکی خانه پدریش مخفی کند تا با این صحنه سازی از لو رفتن اینکه در قتل عاطفه نقش دارد جلوگیری کند.

وی بیان کرد: اکنون قاتل دستگیر شده و در اختیار ماموران پلیس آگاهی است.

بنابر گزارش پلیس شخصی این جنازه را به این منطقه آورده و بلافاصله متواری شده که با اجرای طرح مهار، متهم حوالی روستای چاه کیچی دستگیر و به جرمش اعتراف کرد اما به دلیل نداشتن وضعیت روحی مناسب به بهداری منتقل شد تا در زمان مناسب انگیزه قتل بررسی شود.


برچسب ها: تدبیر24 ، قتل عاطفه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها