بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
اگر دوست داشته باشید مانند مدلینگ ها لباس بپوشید لازم نیست حتما مدل باشید فقط باید ترفندها و نکات خاصی را رعایت کنید که در ادامه به شما میگوییم.
تدبیر24»برای این که مانند مدلینگ ها لباس بپوشیم و خوش استایل باشیم باید نکاتی را در لباس پوشیدن و انتخاب اکسسوری ها رعایت کنید, نکاتی که تمام مدلینگ ها از آن ها پیروی میکنند. میتوانید از سبک لباس پوشیدن مدلینگ مورد علاقه تان ایده بگیرید و مانند او لباس بپوشید مثلا جی جی حدید که یک مدلینگ خوش پوش و زیبا است.لباس مدلینگ ها

لباس مدلینگ ها
سبک لباس پوشیدن مدلینگ ها

کت تک و شلوار جین بپوشید

کت تک جزو آن دسته از لباس هایی است که مدلینگ ها در مناسبت ها و مراسم های مختلف از آن استفاده میکنند. چه بهتر است که کت اسپرت را با شلوار جین ست کنید و یک استایل شیک داشته باشد.

ساده بپوشید

برای شیکپوش بودن باید ساده پوش باشید, لباس هایی با طرح های شلوغ و اکسسوی های زیاد استفاده نکنید. سبکی که اکثر مدلینگ ها در لباس پوشیدن دارند تیپ ساده و کلاسیک است با به کار بردن فقط یک رنگ.

لباس مدلینگ ها
اصول لباس پوشیدن مدلینگ ها

عینک آفتابی بزنید

عینک آفتابی اکسسوری ضروری تمام مدلینگ ها است و باعث زیباتر شدن چهره میشود فقط باید عینکی را انتخاب کنید که با فرم صورت تان هماهنگ باشد لازم نیست حتما گران قیمت و برند باشد.

کفش پاشنه بلند

همه مدلینگ ها معمولا کفش پاشنه بلند میپوشند زیرا این نوع کفش آن ها را قد بلند و لاغر نشان میدهد, کفش های پاشنه بلند با انواع لباس ها ست میشوند و برای لباس های مجلسی مناسب تر اند.
برچسب ها: تدبیر24 ، مدلینگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها