بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
منابع رسانه‌ای از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب نوار غزه خبر دادند.
تدبیر24»این حملات که بامداد امروز (یکشنبه) رخ داد، شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف گرفته و منابع محلی می‌گویند صدای چنین انفجار باعث وحشت مردم شده است.

منابع فلسطینی پس از این حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حملات تلفات جانی نداشته اما باعث وارد آمدن خساراتی به مواضع گروه‌های مقاومت شده است.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز گزارش داد که در این حمله یک پایگاه نظامی قسام در غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به نام "حشاشین" هدف قرار گرفت.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین پایگاه دیگر قسام به نام "عین جالوت" در غرب شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هر از چند گاهی به بهانه‌های مختلف نقاط مختلف غزه از جمله پایگاه‌های مقاومت را هدف قرار می‌دهند تا باعث وارد آمدن خسارت‌های جانی و مادی به مقاومت و ترس و هراس شهروندان فلسطینی شوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، حمله هوایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها