بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
جشن های ازدواج عجیب و نامعمول به تازگی در جهان گسترش یافته است. برگزارکنندگان تمام سعی خود را می کنند تا مراسمی متفاوت و خارج از چهارچوب های معمول برگزار کنند.
تدبیر24»جشن های ازدواج عجیب و نامعمول به تازگی در جهان گسترش یافته است. برگزارکنندگان تمام سعی خود را می کنند تا مراسمی متفاوت و خارج از چهارچوب های معمول برگزار کنند.

زوج استرالیایی که جشن ازدواج خود را در زیر آب برگزار کردند. دو غواص (سابرینا مایر) و (رابرت هوسار) مراسم ازدواج خود را با گروهی از غواصان جشن گرفتند.

 

یک زوج آمریکایی در سال 2009 میلادی جشن ازدواج خود را درون هواپیمای بوئینگ که به شکل فضای خارج جو زمین شبیه سازی شده بود برگزار کردند.

 

 

دانشمند طبیعت شناس به نام (کاسی اندرسون) و همسرش (میسی بایل) مراسم ازدواج خود را در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۲ میلادی در کنار یک خرس ۴۰۰ کیلوگرمی بزرگ جشن گرفتند.

 

 

این زوج خوشحال هم هیچ جایی را بهتر از کوه های یخی آلاسکا با حرارت ۱۰ درجه زیر صفر پیدا نکردند.

 

 

زوج دیگری هم پس از برگزاری ازدواج خود روی قله ی کوه به اسکی روی یخ پرداختند.

 

 

اگر دعوت شدگان به مراسم عروسی تعداد زیادی نباشند می توان آن را بر روی یک بالن با حضور تمام مهمانان مثل این زوج جشن گرفت.. به نظر ایده ی جالبی است, شما چه فکر می کنید؟

 

برچسب ها: تدبیر24 ، ازدواج
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها