بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت : تقاضای انتقالی فرهنگیان به خارج از استان تا نیمه خرداد ماه امکان پذیر است و تقاضا برای انتقال درون استانی نیز از نیمه خرداد ماه جاری آغاز می شود.
تدبیر24»حرج چلداوی بیان کرد: فرهنگیان می توانند تا تاریخ 14 تیر ماه جاری تقاضای انتقالی خارج از استان را با مراجعه به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان ثبت کنند، از 22 اردیبهشت ماه سامانه تقاضای انتقال خروج از استان فعال شده است.

وی با بیان اینکه 15 مردادماه نتایج قطعی نقل و انتقالات برون استانی اعلام می‌شود، گفت: پس از ثبت درخواست و بررسی آن توسط مراجع مربوط و موافقت مبدا و مقصد، در نهایت این نتایج به اطلاع متقاضیان می رسد.

چلداوی افزود: با توجه به شرایط استان و شرایط آب و هوایی، تمایل فرهنگیان برای خروج از استان افزایش یافته است و سال گذشته حدود سه هزار فرهنگی متقاضی انتقال خارج استانی بودند که از این تعداد با 700 درخواست موافقت شد.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان همچنین درادامه با اشاره به زمان ثبت تقاضای معلمان برای انتقالات درون استانی بیان کرد: فرآیند انتقال درون استانی فرهنگیان خوزستان نیمه دوم خرداد ماه آغاز می شود.

وی گفت: فرهنگیان خوزستانی که متقاضی جابجایی درون استانی هستند، در نیمه دوم خرداد ماه جاری می توانند با مراجعه به سایت www.kh.enteghalat.com نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

چلداوی اظهار داشت : اصل اساسی برای تصمیم گیری در خصوص نقل و انتقالات نیروهای فرهنگی، نیاز نداشتن مبدا و نیاز مقصد به دوره تحصیلی و رشته مورد تدریس آنهاست.

وی افزود: امکان انتقال نیرو به نواحی چهار گانه اهواز، دزفول، اندیمشک، بهبهان و سایر مناطقی که با مازاد نیرو مواجه هستند، فراهم نیست و افرادی که بر اساس این شیوه نامه منتقل می شوند طی 2 سال تحصیلی آینده نمی توانند در مناطق مقصد متقاضی تغییر دوره یا انتقال دائم شوند.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان همچنین در خصوص زوج های فرهنگی که متقاضی هستند، افزود: انتقال زوج فرهنگی که از یک مبدا متقاضی انتقال باشند، به صورت جداگانه بررسی می شود و در صورت انتقال هر یک از زوج ها برای دیگری حقی ایجاد نمی شود.

چلداوی بیان کرد: بر اساس تصمیمات کمیته برنامه ریزی استان و به منظور جلوگیری از اختلال در ساماندهی نیروی انسانی، نقل و انتقالات فرهنگیان همانند 2 سال گذشته به صورت یک مرحله ای برگزار می شود و متقاضیان فقط امکان شرکت در همین یک مرحله را دارند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار فرهنگی از طریق سامانه نقل و انتقالات داخل استانی جا به جا شدند ،گفت: دارا بودن حداقل 5 سال سابقه اشتغال تمام وقت از تاریخ استخدام رسمی و پیمانی در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 96 از شرایط، ضوابط و مقررات پذیرش مدارک انتقال عادی در درون استان است.

در خوزستان 67 هزار نیروی فرهنگی مشغول به کار هستند و جمعیت دانش آموزش استان نیز بالغ بر یک میلیون و 50 نفر است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها