بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
مردی در پی سو ء ظن به همسر میانسالش او را مقابل دیدگان مردم در بوستانی در غرب تهران به قتل رساند.
تدبیر24»مردی در پی سو ء ظن به همسر میانسالش او را مقابل دیدگان مردم در بوستانی در غرب تهران به قتل رساند.

ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه دوشنبه هفتم خرداد امسال مردی ۶۰ ساله به نام اصلان، همسر ۵۵ ساله اش را در بوستان ارغوان در غرب تهران کشت و همانجا دستگیر شد.

او دیروز در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس سجاد منافی آذر گفت: من چهل سال پیش ازدواج کردم. دو دخترم متاهل هستند و یک پسر مجرد دارم.

تاجر و پارچه فروش بودم که بعد از ورشکستی در این اواخر با تاکسی کار می کردم. سند خانه ۴۲۲ متری ام در غرب تهران را سال ها پیش به نام همسرم زدم و او هفت واحد آپارتمان در آنجا ساخت. ماهی ۱۲ میلیون تومان اجاره می گرفت. از چهارسال پیش اختلاف هایمان شروع شد . بعد از بازگشت از سفر مرا به خانه راه نداد و نزد بچه هایم بودم. همسرم از فروردین امسال در تلگرام با پسر ۲۵ساله ای در اردبیل آشنا شده و مدعی بود که با او در معامله های ساختمانی همکاری دارد. اماحرف و حدیث های دیگران مرا دچار سوء ظن کرده بود.

روز جنایت چاقوی سلاخی خریدم. او را سوار خودرویم کرده و به بوستان بردم. دفترچه ای که از کارهایش نوشته بودم نشانش دادم و خواستم سهم بچه ها از آپارتمان ها را بدهد که قبول نکرد و گفت طلاق غیابی می گیرد . با چاقو چند ضربه به او زدم که باعث مرگش شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، همسر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها