بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
عضو فراکسیون امید مجلس خواستار بازسازی حدود هزار مدرسه در حال تخریب در مناطق میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد شد.
تدبیر24»سید مصطفی ذوالقدر در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه 9 خردادماه) صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: روز قدس نزدیک است لذا از همه مردم ایران می خواهم با مشارکت بیشتری در راهپیمایی این روز شرکت کنند و انزجار خود از استکبار جهانی را بیان کنند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رییس جمهور، اظهار کرد: تمام روسای جمهور به بشاگرد سفر کرده اند اما هنوز مشکلات و زخم های این منطقه رفع نشده است.

وی در خصوص مشکلات حوزه مکران، ادامه داد: متاسفانه در حوزه مکران صرفا امور تبلیغاتی انجام می شود؛ به عنوان مثال کلنگ احداث نیروگاه در این منطقه بر زمین زده شد اما اثری از آن نیست؛ چرا به مردم فقط وعده می دهید؟

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه  اسکله سیریک در 15 سال گذشته ساخته شده اما هنوز افتتاح نشده است، تصریح کرد: متاسفانه مردم جاسک و میناب با مشکل تامین آب آشامیدنی با مشکل مواجه است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خواستار بازگشایی گمرک در جاسک شرقی شد.

ذوالقدر خطاب به وزیر کشاورزی، گفت: امروزه محصولات کشاورزی به طور انبوه از میناب، رودان، جاسک و سیریک وارد کشور می شود که باید جلوی این مهم گرفته شود.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین باید جلوی فعالیت کشتی های غول پیکیر چینی گرفته شود زیرا آنها نسل ماهی ها را از بین می برند.

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان، ادامه داد: متاسفانه روستاهای حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد زمین ورزش ندارند و مردم خواستار رفع مشکل در این عرصه هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: حدود یک هزار مدرسه در منطقه مذکر وجود دارد که تخریبی است و امکان دارد بر سر دانش آموزان فرو بریزد لذا باید مشکل برطرف شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، اظهار کرد: دلیل انتصاب استاندار غیر بومی چیست؟ آیا استان هرمزگان نیروی متخصص بومی ندارد که حداقل در سمت معاون یا فرماندار منصوب شود؟مسئولان اجرایی باید از میان مردم بومی انتخاب شود.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس خطاب به وزیر نفت، خاطرنشان کرد: وزیر نفت ظلم به مردم هرمزگان می کند؛ چرا مردم باید فقط دود پالایشگاه ها را استشمام کنند اما در این اماکن کار نکنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها