بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
روزنامه الشرق قطر تاکید کرد که بازیکنان ملی پوش دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس زیر ذره بین مربیان السد و الدحیل در جام جهانی روسیه هستند.
تدبیر24»دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از  خود نشان داده‌اند. پرسپولیس با شکست دادن الجزیره و استقلال هم با شکست دادن ذوب آهن توانستند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند و در این مرحله باید به ترتیب برابر الدحیل و السد قطر به میدان بروند.

روزنامه الشرق قطر نوشت که بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس در جام جهانی 2018 روسیه زیر ذره بین سرمربیان خارجی السد و الدحیل قرار دارند.

الشرق نوشت: استقلال با چهار بازیکن در تیم‌ ‌ملی فوتبال  ایران بیشترین نماینده را دارد. روزبه چشمی، امید ابراهیمی، مجید حسینی و پژمان منتظری، چهار بازیکن استقلال در تیم‌ ‌ملی هستند، این‌ در حالی است که پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو بازیکن دارد. این شش بازیکن سهم بسزایی در درخشش استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صعود آنها مرحله به یک چهارم نهایی داشته‌اند.

در ادامه‌  گزارش الشرق آمده است: جمال بلماضی و فریرا سرمربیان السد و الدحیل تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را زیر ذره بین دارند، چرا که باید بازیکنان استقلال و پرسپولیس را به خوبی زیر نظر قرار دهند تا نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنند.  دیدار السد و الدحیل برابر نماینده‌های ایران بسیار سخت خواهد بود، چرا که آنها بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارند که در جام جهانی در سخت ترین گروه به میدان خواهند رفت و تجربه کسب می‌کنند. بازی کردن برابر تیم‌های قدرتمند پرتغال، اسپانیا و مراکش اصلا آسان نیست اما کی روش به کیفیت بازیکنان استقلال و پرسپولیس ایمان دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها