بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
رای‌گیری درباره پیش‌نویس قطعنامه کویت درباره حوادث غزه در شورای امنیت سازمان ملل متحد باعث بروز جنگ توئیتری میان فرانسه و رژیم صهیونیستی شد.
تدبیر24» پس از این رای گیری، "مایکل اورین" معاون یکی از وزرای دولت صهیونیستی و "هلن لی گال" سفیر فرانسه در تل آویو در پایگاه اجتماعی توئیتر با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

اورین از اعضای حزب "همه ما" در پستی در صفحه توئیتر نوشت: «به آمریکا به خاطر مخالفت با قطعنامه پیشنهادی به شورای امنیت درباره غزه تبریک می گویم که در آن هیچ نامی از جنبش حماس به میان نیامده است و در مقابل، ارتش اسرائیل به خاطر دفاع از اسرائیل محکوم شده است. دولت فرانسه نمی تواند در حالی که به نفع این قطعنامه سامی ستیزانه رای می دهد، مدعی شود که مخالف سامی ستیزی است.»

هلن لی گال سفیر فرانسه در فلسطین اشغالی بلافاصله به این اظهارات اورین واکنش نشان داد و اعلام کرد «ننگ بر تو آقای اورین، که در آستانه سفر نخست وزیرت به پاریس، به فرانسه توهین می کنی. تو اصلا این طرح را مطالعه نکرده‌ای. درست است که این طرح کامل نبود، اما اقدامات خشونت بار علیه "اسرائیل" را هم محکوم کرده بود و فرانسه "با قدرت از امنیت اسرائیل حمایت می کند.»

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به منظور بسیج کشورهای اروپایی علیه ایران به قاره سبز سفر می کند و پس از دیدار با "آنگلا مرکل" در آلمان، برای دیدار با "امانوئل ماکرون" راهی پاریس خواهد شد و در ادامه نیز به لندن سفر می‌کند تا با "ترزا می" همتای انگلیسی خود دیدار کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، قطعنامه پیشنهادی کویت در حمایت از ملت فلسطین با رای موافق 10 کشور از جمله؛ چین، فرانسه و روسیه و رای ممتنع انگلیس، اتیوپی، هلند و لهستان مواجه شد، اما آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع از تصویب آن شد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها