بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
به نيمه خرداد كه نزديك مي‌شويم اين شعر زيباي امام خميني(ره) را به ياد مي‌آورم كه فرمودند انتظار فرج از نيمه خرداد كشم؛ حركت انقلابي و مجاهدتي كه امام خميني با همراهي و همدلي مردم در خرداد ٤٢ آغاز كرد و در بهمن ٥٧ ثمره خير و دستاورد آن را ديديم.
تدبیر24»حركتي كه برخاسته از اسلام و نشات گرفته از كلام قران كريم و رهنمون‌هاي ائمه اطهار و بزرگان ديني بود كه سرنوشت هيچ قومي تغيير نخواهد كرد مگر آن قوم خود بخواهند. اين خواستن را مردم شريف ايران به‌طور آشكارا در ١٥ خرداد اعلام داشتند كه نقطه عطفي در طول تاريخ به شمار مي‌آيد. چرا كه اولين خروش تاريخي و تاريخ ساز مردم مبارز و مسلماني بود كه ...

در اعتراضي آگاهانه، مخالفت با سياست‌ها و برخوردهاي ظالمانه و جبارانه حكومت شاهنشاهي را بنيان گذاشتند.امام خميني(ره) پانزده خرداد را در عين حال كه مصيبت بزرگ به واسطه شهادت جمعي از مجاهدين و تبعيد شدن گروهي از مراجع برشمردند لكن براي ملت مبارك اعلام كردند چرا كه منتهي شد به يك امر بزرگي و آن استقلال كشور و آزادي براي همه مملكت بود و ١٥ خرداد را مي‌توان مصداقي براي اثبات اسلاميت انقلاب به حساب آورد؛ انقلابي كه دشمنان تصور نمي‌كردند كه يك حكومت اسلامي با رهبري يك مرجع بتواند اينچنين در دنيا نقش‌آفريني كند، اما بصيرت و بالندگي ملت ايران نقشه‌هاي شوم استكبار جهاني را نقش بر آب كرد و رسوايي رژيم پهلوي را سبب ساز شد. ١٤ خرداد كه عروج رهبر كبير انقلاب را در خود جاي داد با طلوع خورشيد ١٥ خرداد كه يادآور حركت انقلابي سال ٤٢ بود به ما خاطرنشان مي‌كند كه اگرچه آن والا مقام و سلاله پاك ائمه اطهار ديگر در ميان ما نيست اما راهش جاودان و پر رهرو خواهد بود و به رهبري مقام معظم رهبري كه در به بارنشستن نهال انقلاب از خودگذشتگي‌ها و ايثارها كردند با لبيك و همراهي و همدلي مردم تداوم خواهد داشت و ملت ايران هرگز از آرمان‌هاي اسلامي و انقلابي جدا نخواهند شد و در سايه ولايت فقيه با تمام توان از انقلاب و نظام حمايت مي‌كنند تا به اهداف والا برسيم. اهداف و تعالي كه امام خميني(ره) در كسوت يك فقيه حاذق با صداي رسا به جهانيان اعلام كرد كه اسلام مي‌تواند در دنياي مدرن امروز كه همه درصددند برچسب كهنگي بر دين بزنند بر جامعه، حكومت و مديريت بكند و مردم را براي دستيابي به تمام اهداف معنوي و مادي‌شان رهنمون كند. شخصيتي كه فقه را بر مبناي زمان و مكان و همچنين اجتهاد پويا را براي مردم، علما، انديشمندان تبيين و تشريح كرد تا در مقتضيات زمان همراهي دين با خواست‌ها و مطالبات جامعه را نشان دهند و به‌واسطه اين درايت و نيك انديشي امروز جمهوري اسلامي ايران به عنوان پايگاه ثبات در منطقه است و قدم‌به قدم قله‌هاي علم و دانش را فتح مي‌كند و داراي عزت و عظمت در سراسر جهان است و امروز جمهوري اسلامي ايران پرچم مبارزه با خشونت، افراط و تروريسم را در منطقه و جهان بر دوش گرفته است.



فاطمه ذوالقدر،نماینده مجلس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها