بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مرحله نظری نهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۴ مرداد ۹۷ برگزار می‌شود و داوطلبان از ۱۰ تیر ۹۷ می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.
تدبیر24»نهمین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور ۴ مرداد ماه ۹۷ برگزار خواهد شد. ثبت نام در این آزمون از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۰ تیرماه آغاز می شود و در ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ تیر ۹۷ پایان می یابد.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند (ورودی های پس از اگوست ۲۰۰۹).

داوطلبان باید با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی و ورود به پیوند «نهمین دوره آزمون ملی» و پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ یک میلیون و ۷۰ هزار ریال (۱۰۷ هزار تومان) فرم ثبت نام را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام اینترنتی نیز در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به طور کامل درج شده است.

کارت شرکت در آزمون از ساعت ١٨ روز سه شنبه ۲ مرداد ۹۷ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

منابع بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۱۳۹۷ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی پیوند «منابع آزمونها»، پیوند «منابع آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی سال ۱۳۹۷» قابل دسترسی است.

منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۷ نیز در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی پیوند منابع آزمون‌ها، پیوند «منابع امتحان جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی که در شهریور ماه سال ۹۷ اعمال خواهد شد» قابل دسترسی است.

آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ٩ صبح و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۴ بعدازظهر روز پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷ برگزار می شود. مکان برگزاری آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران است که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی، می توانند از نتیجه قبولی قبلی استفاده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

به گزارش مفدا، قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران یا شهید بهشتی معرفی خواهند شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، آزمون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها