بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر لزوم توجه سازمان صداوسیما به نقدهای مطرح شده به عملکردش گفت: نظر مجلس و دولت این است که باید نظارت بر صداوسیما استصوابی باشد که با عنایت به این موضوع کمیسیون فرهنگی در حال تهیه قانونی برای اداره صداوسیما است.

تدبیر24»حجت الاسلام مهدی شیخ در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری درباره وجود انتقاداتی به عملکرد صدا و سیما گفت: همه مسوولان باید نقدها را شنیده و روند کاری و شیوه خود را اصلاح کنند این شامل مسوولان صدا و سیما هم می شود.

وی به بررسی طرح اداره صداوسیما در کمیسیون فرهنگی مجلس اشاره و اظهار کرد: صداوسیما قبلا به صورت شواری ریاستی اداره می شد که با اصلاح قانون تبدیل به شورای نظارتی شد که باز هم قانون مدونی برای اداره این سازمان وجود نداشت.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: بر این اساس مجلس طرح اداره سازمان صداوسیما را تدوین کرد که اکنون کمیسیون فرهنگی در حال بررسی آن است چون نظر مجلس و شورای نگهبان بر نظارت استصوابی است اما نظر آقایان بر نظارت استطلاعی بود بدان معنا که در صورت وجود سوالی آن ها پاسخ می دهند.

به گفته شیخ با توجه به این موارد ما امیدواریم که در قانون جدید تمامی مشکلات پیرامون صداوسیما و تا حدی نقدها حل و برطرف شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، صداوسیما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها