بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
تردد ثبت‌شده در محورهای برون‌شهری کشور، در 24 ساعت گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 918 ترددشمار، تعداد 5 میلیون و 560 هزار و 831 دستگاه وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن یک دهم درصد کاهش نشان می‌دهد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فرارو، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی‏، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ‌ذکر شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

در 24 ساعت گذشته، در محورهای برون‌شهری کشور، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 918 ترددشمار، تعداد 5 میلیون و 560 هزار و 831 دستگاه وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن 1/0 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 21 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 6 تا 7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از آن می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته
آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج، محور ارومیه - تبریز (شهید کلانتری) و محور مرودشت - شیراز در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌اند.

* محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه
محور شمشک ـ دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، به دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور شهداد ـ نهبندان واقع در استان کرمان، به دلیل سیلاب، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور پونل به خلخال واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای
محور قم ـ گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های تهران‏، سمنان و قم، با تمدید عملیات تعریض تا 30/9/92 مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین، محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای همه خودروها ، جاده امام‌رضا به سمت گرمسار خواهد بود.

کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر 12 تا 13 ، واقع در استان کرمانشاه، با تمدید عملیات زیرسازی راه‌آهن غرب تا 1/10/92 روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت 11 تا 14 مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (فعلی) خواهد بود.

آزادراه قزوین - رشت واقع در استان گیلان، به دلیل عملیات مرمت آسفالت حدفاصل توتکابن – رودبار، از 17/9 لغایت 20/9/92، از ساعت 8 صبح لغایت 17 مسدود و مسیر جایگزین، جاده قدیم رودبار - رستم‌آباد خواهد بود.

محور بندرعباس ـ حاجی آباد واقع در استان هرمزگان ، به دلیل عملیات جهت نصب جت فن های تونل هفده شهریور از 20/9 لغایت 20/9/92 به مدت 1روز، از ساعت 7 صبح الی 18 مسدود تردد در محدوده تونل از باند رفت محور به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

* ممنوعیت تردد به‌ تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه
در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان، به‌ دلیل مداخله با ترافیک شهری‏، تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملهای فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین، محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌شود. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق، بلامانع است.

* محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای
‌آزادراه تهران ـ کرج واقع در استان تهران، محدوده عوارضی قدیم تا گرمدره از روز 14/8 لغایت 4/10/92، ساعت 10 لغایت 16 ، به دلیل عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه ارومیه–تبریز واقع در استان آذربایجان غربی، حدفاصل کیلومتر 24 تا 35، از 16/1 لغایت 15/12/92، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور اصفهان-شهرکرد واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر 18 الی 19 از تاریخ 3/7 لغایت 24/12/92 به‌طور 24 ساعته، به دلیل عملیات احداث مترو مسدود و تردد از کنارگذر احداثی با رعایت جوانب احتیاط و علائم ایمنی منصوبه انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها