بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی:
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی تاکید کرد: اگر قرار باشد برجام رفع تحریم‌ها را به همراه نداشته باشد موضوعیتی هم ندارد و آنچه رهبری فرمودند این است که ما هیچ محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.
تدبیر24»سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با فرمایش رهبری درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: همان‌طور که دقت کردید رهبری اقدامات در چارچوب برجام را توصیه کردند، لذا بنایی برای خروج از برجام نداریم.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد برجام برای مردم ایران، رفع تحریم‌ها و گشایش اقتصادی را به همراه نداشته باشد برجام موضوعیتی ندارد.

 مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی همچنین بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد یک فضای جدیدی هستند که امتیازاتی را از ملت ایران بگیرند، اما ملت ایران در جهت تامین منافع خود محکم ایستاده و به کسی امتیازی را نخواهد داد.

دهقان خاطر نشان کرد: آنچه منافع ما اقتضاء می‌کند همان چیزی است که رهبری و مسئولین نظام دنبال می‌کنند ، لذا آنچه رهبری فرمودند این است که ما هیچ منع و محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.

 مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی خاطر نشان کرد: آنچه مهم است این است که ما به عهد و قراردادهای خود با کشورهای بزرگ و همچنین تایید شورای امنیت سازمان ملل پایبند هستیم و این‌که طرف‌های مقابل آن را زیرپا بگذارند طبیعی است که ما دلیلی برای این‌که بخواهیم شرایط جدیدی را تحمل کنیم وجود ندارد ، لذا اقداماتمان را متناسب با آن انجام می‌دهیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، بنایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها