بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به دلیل عدم آگاهی اکثر جامعه از بورس و بحث سهام، با طرح سهام عدالت سوالات زیادی برای مشمولین این طرح به وجود امده است که در ادامه به آنها پاسخ گفته می شود.
تدبیر24»تمام افرادی که در دولت نهم برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده، فرم مخصوص را پر کرده اند و همراه مدارک، به شرکت تعاونی شهرستان خود تحویل داده و تائید شده اند و به نوعی ثبت نام آنها قطعی شده است.
 دریافت کنندگان سهام عدالت

طبق اظهارات رئیس کل سازمان خصوصی سازی, سهام عدالت تنها به کسانی که در سال های قبل فرم های مربوطه را تکمیل و ارسال نموده اند و و کاغذ ثبت نام نهایی را دریافت کرده اند. متقاضیان می توانند به سامانه samanese.ir مراجعه کرده، با شماره ملی و شماره تلفن همراه خود به بازیابی اطلاعات خود بپردازند.
اگر برگه سهام عدالت گم شده باشد، چه باید کرد؟

مردم به هیچ عنوان نگران برگه های سهام عدالت که در گذشته در اختیارشان قرار گرفته است، نباشند. نیازی به ارایه این برگه ها نیست و همین که فردی در سامانه سهام عدالت ثبت نام شده باشد، اسم و مشخصاتش در سامانه و دیتابیس سازمان خصوصی سازی وجود دارد و نیازی به ارایه برگه نیست.
آیا اتباع ایرانی مقیم خارج هم صورتحساب سهام عدالت می گیرند؟

بله این افراد هم در صورتی که موبایل، تبلت یا کامپیوتر آنها مجهز به فیلترشکن نباشد، می توانند به سامانه مراجعه کرده و برای دریافت صورتحساب خود اقدام نمایند.
متولدان جدید سهام عدالت می گیرند؟

فعلا هیچ برنامه ای از سوی دولت برای ثبت نام جدید برای دریافت سهام عدالت تدارک دیده نشده است، پس متولدان جدید هم در طبقه افرادی قرار می گیرند که ثبت نام نکرده اند و فعلا مشمول دریافت سهام و صورتحساب و سود نیستند.
برچسب ها: تدبیر24 ، سهام عدالت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها