بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
پوتین:
ولادیمیر پوتین اظهار امیدواری کرد دونالد ترامپ به وعده‌هایش پیش از انتخاب به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، عمل کند.
تدبیر24»ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که برای شرکت در اجلاس شانگهای به چین رفته است، امروز (شنبه) گفت، امیدوار است دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به قول‌هایش پیش از انتخابات عمل کند و از جمله از طریق دیدارهای دوجانبه درصدد بهبود رابطه با روسیه بر آید.

پوتین هم‌چنین گفت: روسیه آماده بهبود روابط با آمریکا از جمله از طریق نشست‌های شخصی است. امیدورام بهبود روابط شکل بگیرد. فکر می‌کنم توپ در زمین آمریکا است.

وی افزود: ما می‌توانیم به طور متفاوت تصمیم‌هایی را که از سوی آمریکا اتخاذ می‌شود از جمله تصمیم‌های رئیس‌جمهور این کشور را ارزیابی کنیم. آنها را می‌توان نقد کرد البته خیلی چیزهای بیشتر هستند که باید نقد بشوند اما یک چیز را من قبلا هم گفتم، ترامپ به وعده‌هایش در زمان تبلیغات انتخاباتی عمل می‌کند و یکی از وعده‌هایش بهبود روابط آمریکا – روسیه است. من امیدوارم که این وعده نیز عملی شود.

او اظهار کرد: روابط میان رهبران کشورها باید متمدانه باشد. روسیه آماده بهبود و توسعه روابط با آمریکا از جمله از طریق دیدارهای شخصی است.

پوتین تاکید کرد: تجربه من با رئیس‌جمهور آمریکا نشان می‌دهد به رغم این حقیقت که اقدامات او اغلب قابل انتقاد هستند به ویژه اقدامات اخیر از جمله در حوزه بین‌المللی و اقتصاد اما او یک فرد منطقی است و می‌داند چطور به استدلال‌ها گوش و پاسخ بدهد. همه اینها باعث می‌شود که من اعتقاد داشته باشم که چنین گفت‌وگویی می‌تواند سازنده باشد.

رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد: ترامپ یک شنونده خوب است و با در نظر گرفتن نظر دیگران واکنش نشان می‌دهد.

به گفته پوتین او مشتاق به دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا است چراکه گفت‌وگو می‌تواند سازنده باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها