بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
شنبه شب و در پایان نشست سران آمریکا، انگلیس، ایتالیا، ژاپن، کانادا، آلمان و فرانسه هفت کشور دارای اقتصاد برتر، دفتر مطبوعاتی دولت آلمان عکسی را منتشر کرد که در آن رهبران شش کشور عضو جی هفت با نگاهی غیر دوستانه به ترامپ اطراف وی گرد آمده‌اند.
تدبیر24»در واکنش به این عکس که بازتابی بسیار گسترده در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها داشت، کاخ سفید روز یکشنبه تصویر دیگری از این دیدار منتشر کرد و نوشت در این عکس همه لبخند بر لب دارند، خوشحال و شاهد فضایی دوستانه در آن هستیم.

شبکه تلویزیونی سی ان ان در این باره گزارش داد: عکس انتشار یافته توسط دفتر دولت آلمان که در تمامی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای منتشر شده است، در مقایسه با تصویر دومی که از سوی کاخ سفید ارائه شده داستان دیگری دارد. 

ترامپ در برابر دیگر اعضای گروه 7 و مرکل که دستان خود را عمودی بر روی میز گذارده، با دستانی روی هم، گارد (موضع دفاعی) گرفته است.

واکنش کاخ سفید به انتشار گسترده یک عکس در فضای مجازی (+عکس)

رسانه آمریکایی ادامه داد: «رفتار بدنی» ترامپ در عکس منتشره آلمان بسیار متفاوت از تصویر کاخ سفید است.

چهل و چهارمین نشست سران جی هفت 18 و 19 خردادماه در «لا مالبه» ایالت کبک کانادا در حالی برگزار شد که برخی کارشناسان و ناظران بین الملل این نشست را پایانی بر این گروه دانستند.

این اجلاس تحت الشعاع اعمال افزایش تعرفه‌های گمرگی از سوی ترامپ بر واردات فولاد و آلومینیوم به آمریکا قرار داشت که به تنش‌های تجاری بین این کشور و متحدان بویژه اروپایی واشنگتن، کانادا و مکزیک تبدیل شده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، فضای مجازی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها