بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
زیدان:
سرمربی سابق رئال مادرید تاکید کرد که به خاطر رسیدن به نیمکت تیم ملی کشورش کهکشانی‌ها را ترک نکرد.
تدبیر24»زین الدین زیدان در دو سال و نیمی که هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت فراتر از انتظار ظاهر شد.

زیدان توانست با کهکشانی‌ها 9 جام به دست آورد. سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا زیدان را به یک رکورد فراموش نشدنی و شاید تکرار نشدنی با رئال مادرید رساند.

سرمربی سابق رئال مادرید یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه بعد از جام جهانی 2018 روسیه است. اما خود زیدان تاکید کرد که فعلا چنین هدفی در سر ندارد. او گفت‌:  به خاطر چشم داشتن به نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال  فرانسه رئال مادرید را ترک نکردم. مهم‌ترین  چیز در شرایط کنونی حمایت از تیم دشان است. بسیار دوست دارم که فرانسه بار دیگر جام را بالای سر برد. من به حضور خود در رئال مادرید پایان دادم. یک مرحله دیگر از زندگی من تمام شد و فعلا از مرخصی خود لذت می‌برم و به حمایت کامل از تیم‌ ‌ملی کشورم می پردازم.

زیدان درباره قهرمانی با تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی 98 ، گفت‌:  هیچ وقت آن لحظات را فراموش نمی‌کنم. وقتی به آن روزها فکر می‌کنم  برقی چشمانم را در بر می‌گیرد. روزهای خاصی بود. همه خوشحال بودند. البته من چهره متفاوتی نسبت به الان داشتم و آن زمان مو داشتم. لحظات شیرین و فراموش نشدنی بود.

زیزو در پایان سخنان خود، گفت‌:  رویا پردازی من متوقف نمی‌شود. من 9 جام با رئال مادرید کسب کردم و تجربه زیادی با این تیم به دست آوردم. نمی‌دانم چه زمانی قرار است که دوباره به فوتبال برگردم. در حال‌ حاضر زمان استراحت و لذت بردن است.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرانسه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها