بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
بازیگر 80 ساله برنده اسکار جایزه افتخاری لومیر سال 2018 را می‌گیرد.

تدبیر24»سازمان‌دهندگان دهمین جشنواره فیلم لومیر در لیون فرانسه از یک عمر فعالیت پرثمر سینمایی جین فوندا تقدیر می‌کنند.

جشنواره لومیر بزرگ‌ترین رویداد سینمای کلاسیک در جهان است و هر سال با اهدای جایزه لومیر از یک چهره برجسته سینمایی تقدیر می‌کند. بازیگر 80 ساله برنده اسکار امسال این جایزه را می‌گیرد و به جمع بزرگانی چون وونگ کار-وای، کاترین دونوو، مارتین اسکورسیزی، پدرو آلمودووار، کوئنتین تارانتینو و کن لوچ می‌پیوندد که پیش‌تر جایزه افتخاری لومیر را با خود به خانه برده‌اند.

تیه‌ری فرمو که همزمان مدیریت دو جشنواره کن و لومیر را بر عهده دارد، از فوندا به عنوان بازیگری تمام‌نشدنی یاد کرد که سابقه همکاری با سیدنی پولاک، آرتور پن، رنه کلمان و روژه وادیم را در کارنامه دارد. بازیگر تحسین‌شده آمریکایی هم حضور در جشنواره لومیر را افتخاری بزرگ برای خود دانست و از اینکه به شهر لیون فرانسه دعوت شده و قرار است جایزه لومیر را دریافت کند، ابراز شادمانی فراوان کرد.

فوندا در دهه 1990 پس از ازدواج با تد ترنر، غول دنیای رسانه از دنیای فیلم و بازیگری کناره گرفت و پس از حدود 15 سال با جدایی از همسرش با «مادرشوهر هیولا» به سینما بازگشت. او درباره این رفت و برگشت به ایندیپندنت ایرلند گفت: «من بسیار خوش‌بخت بودم که در 50 سالگی رفتم و در 65 سالگی با یک فیلم موفق بازگشتم. با اینکه اصلا فکر نمی‌کردم آینده‌ای در سینما داشته باشم اما در 80 سالگی همچنان فعالم.»


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها