بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
وزیر آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود 10 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شوند گفت: یک سوم مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.
تدبیر24»سید محمد بطحائی در گردهمایی خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه براستی چه کار نیکی والاتر از آن است که چاردیواری بسازیم که صدای بالندگی از آن به گوش برسد گفت: امروز آموزش و پرورش ما به خود می بالد که در دو دهه بزرگانی نهضت عظیم مدرسه سازی را ثبت و ضبط کردند و مجمعی در کنار آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس مسئولیت جذب خیران برای ساخت مدارس را برعهده گرفتند.

وی افزود: امروز از 530 هزار کلاس درس در میهن اسلامی بیش از 110 هزار کلاس توسط خیرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این خیرین آورده ای بیش از دولت در این سالها داشته اند و انقلابی بزرگ از مدرسه سازی را به نمایش گذاشتند گفت:
حدود 10 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شوند و یک سوم مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

بطحائی با اشاره به ارتقای سطح مشارکت خیرین و واقفین در امر مدرسه سازی گفت: حضور پررنگ بیش از 650 هزار خیر در داخل و یکهزار خیر در سراسر جهان بازوی توانمندی برای ماست و از دستاوردهای نیکوی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام راحل معتقد بودند همه ایران باید مدرسه شوند و رهبری مدرسه سازی را صدقه جاری تلقی کرده اند و مردم ما اهل خیر اند و به پشتوانه فرهنگ و تمدن غنی این مهم همواره رو به تزاید بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها