بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
دروازه‌های روسیه تنها به ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ محدود نمی‌شود.
تدبیر24»فردا (پنج‌شنبه) روسیه میزبان بزرگ‌ترین فستیوال جهان فوتبال خواهد بود. جام جهانی ۲۰۱۸ با دیدار روسیه و عربستان آغاز می‌شود. ۱۱ شهر میزبان این بازی‌ها خواهند بود و در ۱۲ ورزشگاه تیم‌ها به میدان می‌روند. ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد با باز کردن دروازه‌های حریف به پیروزی برسند. با این حال دروازه‌های روسیه تنها به این ۲۴ دروازه محدود نمی‌شود. دروازه‌هایی فراتر از جام جهانی در کشور میزبان وجود دارد که عکاس‌های رویترز آن‌ها را به تصویر کشیدند.
کریمه
سن پترزبورگ
سباستوپول کریمه
آرکونسکایا آلانیا
دریاچه بلیو سیبری
دیونوگورسک سیبری
لسنوکا کریمه
استاوروپول
کریمه
چچن
مسکو
کراسنویارسک
سیبری
کریمه
سیبری
یاروسلاول
سیبری
استاوروپول
مسکو
آلانیا
استاوروپول
برچسب ها: تدبیر24 ، جام جهانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها