بوی نامطبوع تهران آزمونی برای کارایی منتظرالقائم

بوی نامطبوع تهران آزمونی برای کارایی

چهارشنبه گذشته به ناگاه خبر‌هایی از احساس بوی نامطبوع در بخش‌های مرکزی شهر تهران دست به دست شد.
ایران ادعای خیرخواهانه آمریکا را نمی‌پذیرد انبارلویی

ایران ادعای خیرخواهانه آمریکا را نمی‌پذیرد

کسی در این واقعیت تردید ندارد که تحریم‌های ظالمانه امریکا ملت ایران را هدف قرار داده است.
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 16
کد خبر: ۱۱۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
اسپانسرها و تبلیغات تا کجا قرار است مناسبات و اقتضائات رسانه ملی را تحت تأثیرخود قرار دهند؟
تدبیر24»روزنامه «جوان» در گزارشی به موضوع اسپانسرینگ در صداوسیما پرداخته و در بخشی از آن مدعی شده است: هم‌اکنون اسپانسرهایی در شبکه‌های مختلف تلویزیونی حضور دارند که نه‌ تنها هزینه برخی از برنامه‌ها را تأمین می‌کنند بلکه به‌ شکل عملی در جهت ایجاد درآمد برای شبکه‌های مختلف تلویزیونی حرکت می‌کنند، حتی برنامه‌های پربیننده به تناوب تنوع و استفاده از بخش‌های پرهزینه، بیشتر گرایش به اسپانسرهای خاص دارند؛ به گونه‌ای که اسپانسر در موضوع، شیوه اجرای برنامه و حتی بعضا مشاهده شده میهمانان و مجریان را هم به تناوب سلیقه و علاقه شخصی‌شان، تغییر می‌دهند.

اتفاقاً به ظنّ بسیاری از تهیه‌کنندگان و مجریان، جنگ‌های امسال ماه مبارک رمضان تکرار در دعوت میهمان یا محتواهای کلیشه‌ای منوط به نظر اسپانسرها بوده است یا گلایه‌مندی گروهی از نخبگان و صاحب‌نظران نسبت به عدم حضور چهره‌های نخبه، بسیجی و کارآفرین در برنامه‌های پربیننده، باز پای اسپانسرها را به میدان آورد.

معاون صدای جمهوری اسلامی روز گذشته درباره این موضوع سخنانی بر زبان آورده که نشان می‌دهد سلطه بیشتر اسپانسرها در آینده رسانه ملی جدی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها