بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
معاون اول رئیس جمهوری، آموزش و پرورش را کانون بنیادی توسعه همه جانبه کشور دانست و تاکید کرد آثار ضعف در آموزش و پرورش در مسائل فرهنگی و اقتصادی کشور دیده می‌شود.

تدبیر24»اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در گردهمایی خیرین مدرسه‌ساز کشور که در مدرسه دارالفنون تهران برگزار شد، گفت: «خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که در جمع خیرین مدرسه‌ساز در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان حضور پیدا کردم و از خداوند برای شما توفیق و عزت مسألت دارم.»

او ادامه داد: «در ابتدا باید تشکر صمیمانه خودم و هیأت دولت را از اقدامات خیرین در همه بخش‌ها داشته باشم. مردم ایران نوع‌دوست و آگاه به مسائل کشور هستند.»

معاون اول رئیس جمهوری کار خیرین در بخش مدرسه‌سازی را عظیم و بزرگ دانست و گفت: «بیش از 20درصد کلاس‌های درس ایران توسط خیرین احداث شده است.»

جهانگیری گفت: «اگر می‌خواهیم آینده روشن پیش روی کشور داشته باشیم، باید دولت و ملت در کنار هم باشند.»

او به حضور 650 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور اشاره کرد و گفت: «مردم خودشان به اهمیت مدرسه‌سازی پی بردند و برای آن اقدام کردند.»

معاون اول رئیس جمهوری گفت: «آموزش و پرورش کانون بنیادی توسعه همه جانبه کشور است. اگر ضعف در آموزش و پرورش باشد، در کشور تأثیر دارد و آثار آن در مسائل فرهنگی و اقتصادی کشور دیده می‌شود.»

جهانگیری ادامه داد: « در گزارش امروز متوجه شدم استانی مثل خراسان رضوی شاخص‌هایش در فضای آموزشی بالا نبود و نشان می‌دهد جهت‌گیری‌ها به سمت استان‌های محروم است.»

معاون‌رئیس جمهوری گفت: «مهمترین وظیفه آموزش و پرورش، اطلاع‌رسانی خوب به خیرین است تا جاهایی که نیاز به فضای آموزشی است، اقدام شود.»

برچسب ها: تدبیر24 ، جهانگیری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها