بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق، و جنوب شرق کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود که در برخی از مناطق به‌ویژه منطقه زابل با خیزش گرد و خاک همراه می‌شود.
تدبیر24»احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۴ خرداد) به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال غرب دامنه‌های غربی و مرکزی البرز و مناطقی از شمال شرق و مرکز کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: همین وضعیت در روزهای جمعه وشنبه (۲۵ و ۲۶ خرداد) در شمال غرب و دامنه‌های غربی و مرکزی البرز نیز پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد:‌ از بعد از ظهر امروز (۲۴ خرداد) و طی روز جمعه (۲۵ خرداد) احتمال خیزش گرد و خاک در منطقه جنوب غرب کشور به سبب وزش باد شدید وجود دارد. جمعه و شنبه (۲۵ و ۲۶ خرداد)  خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

وی درباره‌ی وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا (۲۵ خرداد ماه) آسمان تهران قسمتی ابری و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید خواهد بود. بیشینه دمای هوا در این روز ۳۴ و کمینه آن ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه( ۲۶ خرداد ماه) نیز آسمان تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر و افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و حداکثر و حداقل دمای هوا  در این روز ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها