بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
ستاره سابق ژرمن ها پیش‌بینی کرد که تیم ملی فوتبال برزیل با شکست دادن آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود.
تدبیر24»تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان یکی از  شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

آلمان‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ در خاک برزیل توانستند جام را بالای سر برند.

لوتار ماتئوس، با سابقه‌ترین بازیکن آلمانی در جام جهانی پیش‌بینی  که تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل جام قهرمانی را در روسیه بالای سر برد.

او گفت‌:  برزیل پیشرفت زیادی نسبت به چند سال اخیر داشته و به روزهای اوج خود برگشته است. این تیم نشانه های یک تیم قهرمان را دارد.

ماتئوس ادامه‌ داد: پیش‌بینی من این است  که آلمان و برزیل به فینال راه پیدا می‌کنند و در دیدار نهایی برزیل با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی می‌رسد  و جام را بالای سر می‌برد. برزیل بدون شک از  اشتباه‌های دور قبل درس گرفته است. آنها بسیار هماهنگ و منسجم شده‌اند  و بهتر از هر تیمی بازی می‌کنند.

در جام جهانی قبل آلمان در نیمه نهایی برزیل میزبان را تحقیر کرد و با نتیجه‌ هفت  بر یک توانست به پیروزی برسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها