ارتباط FATF با منافع ملی قنبری

ارتباط FATF با منافع ملی

چندی است که بحث الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با حمایت مالی تروریسم و بررسی این موضوع حاشیه‌های زیادی در مجلس ایجاد کرده و دلواپسان همچون موارد گذشته بدون درک و آگاهی دقیق از این کنوانسیون با توسل به ابزارهای مرسوم خود یعنی ایجاد تنش در مجلس موفق شدند بررسی این طرح را تا 2 ماه به تاخیر بیندازند.
ابهام در مصوبه تجمعات کشاورز

ابهام در مصوبه تجمعات

اصل 27 قانون اساسی آزادی تجمعات را به طور مطلق به عنوان یکی از حقوق ملت ایران بیان کرده است. از طرفی قانون اساسی مقرر داشته که تشکیل احزاب، انجمن‌ها و تشکل‌ها آزاد است اما در عین حال صریحا اعلام کرده هیچ کس را نمی‌توان به عضویت در حزبی مجبور و یا از عضویت افراد در احزاب ممانعت به عمل آورد.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 19
کد خبر: ۱۱۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
کمردرد یکی از دردهای شایعی است که افراد تجربه می‌کنند. می‌توان با تغییر رژیم غذایی یا تغییر وضعیت خوابیدن کمردرد را کاهش داد اما ورزش‌هایی نیز برای کاهش کمردرد وجود دارند.
تدبیر24»یکی از ورزش‌هایی که برای کاهش کمردرد مناسب است شناست. شنا ورزشی است که فشار کمتری به بدن وارد می‌کند. شنا بر روی عضلات بدن کار می‌کند و به مفاصل فشاری وارد نمی‌کند. بنابراین این ورزش برای جلوگیری و کاهش کمردرد مناسب است. شنا به پرورش عضلات نیز کمک می کند و این مساله در کاهش کمردرد تاثیرگذار است. البته شنا به صورت حرفه‌ای ممکن است بر بدن فشار وارد کند. بهتر است طوری تمرین کنید که آسیب نبینید. راه رفتن در آب نیز می‌تواند در کاهش فشار روی کمر اثر بگذارد.

بهتر است بر روی نحوه ایستادن خود نیز کار کنید. حرکات کششی برای کاهش سفتی عضلات انجام دهید.

می‌توانید در آب حرکت بلند کردن پاها را امتحان کنید. در آب زانوها را به سمت سینه بیاورید و سپس پاها را صاف کنید. بدین شکل پاها با بدن زاویه 90 درجه پیدا می‌کنند. این کار انعطاف‌پذیری بدن را افزایش می‌دهد. از کمپرس آب سرد و گرم برای کاهش درد استفاده کنید.

معمولا افرادی که چاق هستند یا اضافه وزن دارند دچار کمردرد می‌شوند. رژیم غذایی مناسب و منظم می‌تواند باعث کاهش وزن و در نتیجه کم شدن فشار بر کمر شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها