بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
با بالا گرفتن تهاجم عربستان و امارات به شهر بندری الحدیده یمن، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که نه در این جنگ مشارکت دارد و نه آن را اداره می‌کند.
تدبیر24»سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: آمریکا عملیات نظامی جاری در بندر الحدیده را نه رهبری می‌کند و نه در آن مشارکت دارد. ما بر اهمیت این بندر برای ارسال کمک و کاهش سختی‌های غیرنظامیان یمنی واقفیم و بر ادامه کار آن تاکید داریم.

او گفت: جیمز ماتیس، وزیر دفاع از تلاش‌های نماینده سازمان ملل در امور یمن برای نشاندن طرف‌های درگیر در جنگ بر میز مذاکرات حمایت می‌کند.

سخنان این مقام پنتاگون در دومین روز عملیات نظامی گسترده امارات و عربستان برای اشغال بندر استراتژیک الحدیده در غرب یمن ایراد شده است.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا پیشتر گفته بود که کشورش از نزدیک تحولات جاری در الحدیده را زیر نظر دارد و در این رابطه با رهبران امارات تماس گرفته و بر ضرورت ادامه امدادرسانی به غیرنظامیان از طریق بندر الحدیده تاکید کرده است.

مسئولان انصارالله یمن تاکید کرده‌اند که جنگ امارات و عربستان در حدیده توسط آمریکا اداره می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها