بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
در ادامه رقابت‌های جام جهانی روسیه، یک‌شنبه ۳ دیدار برگزار می‌شود که همه نگاه ها به دیدار برزیل و سوئیس است.
تدبیر24»یک‌شنبه رقابت‌های جام جهانی روسیه با برگزاری سه دیدار ادامه خواهد یافت. تا چهارمین روز این رقابت‌ها برگزار شود.

ساعت ۱۶:۳۰/ کاستاریکا - صربستان ورزشگاه سامارا

اولین بازی بین دو تیم کاستاریکا و صربستان از گروه پنجم جام جهانی برگزار می‌شود. هر دو تیم در انتخابی جام جهانی تیم مستحکمی نشان دادند. کاستاریکا که در دوره قبل در گروه مرگ به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد راه یافت، در این دوره نیز امیدوار است شاهکار دوره قبل خود را تکرار کند. در اولین راه ماتیچ و دیگر هم تیمی‌های او در تیم صربستان سد راه کاستاریکا خواهند بود.

ساعت ۱۹:۳۰/ آلمان - مکزیک ورزشگاه لوژنیکی

در دومین دیدار این روز، آلمان قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها باید در لوژنیکی برابر تیم ملی مکزیک به میدان برود. حواشی پیش آمده در اردو تیم ملی مکزیک و شب زنده داری بازیکنان این تیم، جو تیم ملی مکزیک را حسابی به هم ریخته است. در طرف مقابل آلمان نیز بازی‌های اخیر دوستانه خود خوب ظاهر نشده است و باید ببینیم یواخیم لوو و تیمش می‌توانند شروعی قدرتمندانه در این جام داشته باشند یا خیر. قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی است.

ساعت ۲۲:۳۰/ برزیل - سوئیس ورزشگاه روستوف

در آخرین دیدار این روز نیز برزیل با هدایت تیته باید برابر سوئیس به میدان برود. نمایش خوب بازیکنان برزیلی در بازی‌های اخیر حسابی هواداران سلسائو را امیدوار کرده است که تیمی خوب در جام جهانی شاه د باشند و بتوانند ستاره ششم را نیز برای تیم به ارمغان بیاورند. از طرف دیگر سوئیس نیز تیم خوبی است و در جریان تساوی یک بر یک برابر اسپانیا این را به خوبی نشان داده است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها