بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
قاسمی:
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن حمله انتحاری صورت گرفته در افغانستان، گفت: تروریست‌ها و بدخواهان ملت افغانستان، ثبات و امنیت این کشور را هدف قرار می‌دهند.
تدبیر24»بهرام قاسمی  با محکومیت شدید انفجار انتحاری عصر روز شنبه در گردهمایی نیروهای دولتی و گروه‌های افغانی که ده‌ها کشته و مجروح بر جای گذاشت، با دولت و ملت و خانواده قربانیان این جنایت ابراز همدردی کرد. 

این دیپلمات ارشد ایرانی اظهار کرد: بدخواهان ملت افغانستان که ثبات و آرامش و تلاش های اخیر از جمله آتش‌بس میان دولت و گروه طالبان را مغایر با منافع خود می‌دانند، تلاش ها برای تحقق آتش‌بس و وحدت در این کشور را تاب نیاوردند و با خلق جنایتی دیگر نشان دادند بقا و دوامشان در جنایت‌آفرینی و تفرقه‌افکنی است اما دیر زمانی نخواهد پائید که دولت و ملت افغانستان بر این عناصر  تروریست مخل وحدت، ثبات و امنیت فایق آمده و ثمره صبر و مقاومت خود را با پیروزی بر تروریسم دریافت خواهند کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، قاسمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها