بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان مجلس با اشاره به کمبود معلم و نبود وسایل سرمایشی استاندارد در مدارس این استان، اعلام کرد استان خوزستان از نظر آموزشی در رتبه آخر کشور قرار دارد.
تدبیر24»مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص وضعیت مدارس در استان خوزستان، گفت: گرمای شدید، طولانی بودن فصل گرما و وجود میدان‌های نفتی و آلودگی‌های زیست محیطی موجود در این استان مشکلات بسیاری برای مدارس و دانش‌آموزان ایجاد کرده است و رسیدگی به این مشکلات عزم جدی می‌خواهد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: استان خوزستان از نظر آموزشی در کشور در رتبه آخر قرار دارد و یکی از دلایل این موضوع کمبود سرانه آموزشی است از سوی دیگر مدارس موجود نیز به بازسازی و نوسازی نیاز دارند؛ بسیاری از مدارس موجود در استان خوزستان برای دانش‌آموزان خطرآفرین هستند و ممکن است هر آن تخریب شود.

مدارس موجود در خوزستان از نظر داشتن وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندار با کمبود روبه‌رو هستند

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات در مدارس استان خوزستان، بیان کرد: مدارس موجود نیز از نظر داشتن وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندار با کمبود روبه‌رو هستند؛ با توجه به اینکه پس از عید نوروز هوا در استان خوزستان بسیار گرم است باید وسایل سرمایشی مناسبی در مدارس وجود داشته باشد این درحالی است که مدارس نه تنها کولرهای ایمنی ندارند بلکه پنکه‌های مناسبی نیز ندارند؛ مدارس در استان خوزستان از آبسردکن نیز محروم هستند.

خوزستان به شدت با کمبود معلم روبه‌رو است

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مدارس در زمستان وسایل گرمایشی استاندارد ندارند، ادامه داد: یکی از مشکلات استان خوزستان کمبود نیروی آموزشی است از آنجایی که در این استان نمی‌توان امکانات مناسبی در اختیار فرهنگیان قرار داد بسیاری از نیروها تقاضا دارند از استان خوزستان به استان دیگری منتقل شوند خوزستان به شدت با کمبود معلم روبه‌رو است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان مجلس در پایان افزود: استان خوزستان با وجود بهره‌مندی از میدان‌های نفتی و سرمایه مناسب از داشتن مدارس استاندار با تجهیزات لازم محروم است و این موضوع باعث ناراحتی مردم است؛ اگرچه اقداماتی برای رفع مشکلات در این زمینه شده است اما به تلاش بیشتری نیاز دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها